Fed up.


Nu är glada julen slut slut slut...

Och man har ätit och ätit och ätit. Fy fan. Samma visa varje år. Man frossar och sen får man ångest. Men men, det hör väl julen till kan jag tro.

Nu är det fokus träna o hålla något så när nyttig kost. Ska köra ett trist pump-pass idag på lunchen med min kära vän Anko. Sen får det bli keso o kycklingklubba till lunch. Billigt och gott. Och lite nyttigt.

Roligare än så här blev inte detta inlägg. Saknar totalt inspiration o motivation.

Hörs en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Titta in min blogg:)

2008-12-29 @ 09:48:05
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja den här perioden med en all-inclusive resa först och sen jul har ju inte gjort underverk med kroppen direkt, suck! Orkar inte kämpa emot i jul heller utan tvärtom frossar jag godis och skit varje dag.



Jaja så brukar det bli och man får väl ta tag i det efter nyår som vanligt då....Ha det!

2008-12-29 @ 12:17:28
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: mumrik

hmmm...varför få ångest för att man äter gott och njuter av livet för stunden? Nej man skall lyssna till det danska ordstävet... man skall sköta om sig och skämma bort sig så länge man har sig...



Gott nytt år!



2008-12-29 @ 12:47:30
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Fru P

Mumrik. Du har - som vanligt - rätt. Men jag kan inte hjälpa det... jag måste alltid ha lite ångest för det mesta. Jobbigt men oundvikligt. GOTT NYTT ÅR på dig med!!!



Mattias. Mmm men det är ju egentligen som Mumriken säger här - man borde inte ha ångest för att man lever gott. Och det bästa är ändå att man faktiskt kan träna bort skiten sen :-) Gott nytt på dig också!



2008-12-29 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0