Julfest!


Även om det försvinner en massa skönt folk så tårarna rinner så måste jag säga att jag jobbar på världens skönaste firma ändå. Det är ett gäng underbara människor och i fredags hade vi julfest. Det var bland det roligaste jag varit med om. Vi hade tema "after-ski" med inspiration från 80-talet.

Trrrrrrråkigt. Jag som AAAAVSKYR 80-talet. Not. Fru P loves the 80-tal. Som ni vet. Jag var i mitt totala esse!

Här följer lite bilder. Hajja att vi hade kul!


Några av oss som anordnade festen. Fru P är nummer två från vänster.


Klockan 16 började vi med att gå runt bland borden o servera glögg, peppisar o lussekatter.


Sedan blev det mottagning vid femrycket på gården med marshaller, facklor, glüwein, ölkorv o lite lagindelningar. Jag utsåg mig själv till lekledare och tror ni att jag ääääälskade att prata i den här eller? Öhhh ja.


Min chef (som så många andra) tog temat på fullaste allvar o hade till och med med sig sina lagg :-)


Julmiddag med öl, snaps o massor av sång.


Så jävla gott.


Alla var så festglada och det var stämning från början till slut.


Självklart hade vi äkta after-ski band. De var GRRRRRYMMA!!!!!!!!!!!


Här är vi tre brudar på första parkett. "IIiiiiiihhhhhhhhhhh" var mitt tjut, som ett äkta Beatles-fan :-)


Jejjan o Mike var först med att ställa sig o stuffa.


Snart var ALLA uppe.


Min söta Carro.


O så två andra söta tjejer. Hö hö...


En av mina idoler här på firman.


En äkta mongo-bild.


Jag o kvällens fotograf. Kära Kelly.


Min fina Jejjan.


Jag o en härlig Mike.


En skrynklig Fru P som SJÄLVKLART inte kunde slita sig från micen.


Någon mer än jag som kan se att jag blev något packad??


Sångaren i Majonäs o ett öldrucket 80-tals trash.


Efter bandet blev det vanlig skön 80-talsmusik. Gud va graciös man är...


... men roligt hade jag!


Jag o Larry... en av mina favvo-kollegor o även en av två Majonäs-gubbar.


Jag o min Nellan. I love you. Forever.





Klockan 04:45 låg jag i sängen först. Det har inte hänt sedan studenten. Hur jobbigt det än var i lördags så var det värt det för som sagt - så här roligt har jag inte haft på länge.

Länge leve 80-talet. Länge leve julmat. Länge leve alla sköna människor på mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Haha sådär lär det INTE se ut på våran julfest! ;)

2008-12-08 @ 11:13:31
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cian

Woooohooooo vilket drag!!



Jag vill också jobba på ditt jobb...



Min chefs ide om lite trevligt före jul innebär Claes Eriksson Solo från Galenskaparna..obs jag skojar INTE



snaaaaaark



Jag vill träffas..NU!!!!!!



Pöss

2008-12-08 @ 12:57:18
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fy fan (rent ut sagt) vad kul det ser ut!!! :D

2008-12-08 @ 21:19:20
Postat av: Monkan

Men herregud vad roligt ni ser ut att ha... :)

Vi har 100-års fest på Berns på onsdag med jobbet & det lär inte se ut sådär även om jag ska göra mitt bästa, haha.

Kram på dig!

2008-12-08 @ 22:01:05
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: E

Go chefen!!!

2008-12-09 @ 13:58:59
Postat av: Kelly

We will, we will ROCK YOU!



Själv låg man i bingen 05:30. Galet.



Tror jag måste ha semester ett tag.

2008-12-10 @ 10:20:44
URL: http://flyvardagen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0