TV


Hur ska jag hinna med "Selma", "Körslaget" och "Kändisar på slottet" som alla drar igång efter jul?!



Jag har nog med att hinna med "Prison Break" och "Oskyldigt dömd" idag. Det har sannerligen inte blivit mycket TV för mig detta år om man jämför med tidigare år då jag varit helt besatt av TV och allt utbud. Nu är det två serier jag följer och jag lovar att jag inte hinner med! Dessutom så har ju "På spåret" börjat nu och det vill man ju kolla på.

Helt sjukt.

Skrek av lycka härom dagen när jag såg att "Körslaget" skulle börja igen!! Sen kom på raskt på att jag förmodligen inte kommer hinna titta på det då det är massa annat jag vill följa.




Är det sån't här man kan kalla I-landsproblem?



Tack o godnatt.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Haha ja om man planerar livet efter tv tablån tycks man nog rätt nördig ;)



Gillar annars körslaget det e så maffigt m alla röster,gillar trycket!



Söt bildserie nedan :)



/Kram o ha det fint

2008-12-17 @ 09:01:50
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: mallis in real life

Snälla du, var inte en slav under tv:ns makt.



Är du allvarlig när du säger att du tittar på "På Spåret"?



Jag kollar mest på Gossip Girl och Greys Anatomy. De avsnitten vilar tryggt och nedladdat i datorn. Bara att ta fram när man har tid, för jag tar mig inte tid.



Nä, skämt å sido. Man får titta på vad man vill.



Gillar dig ändå. Kram på dig



;)

2008-12-17 @ 09:06:07
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Cian

Teve?? vad är det det...Aha det är den platta saken..



;)



Jag ska titta på körslaget..det vet jag..Men frågan är om det blir lika bra utan Joacim Cans? Är lite smått förälskad i honom ;)

Du vet..långhåriga hårdrockare = min typ av karlar



Pöss på dej söt

2008-12-17 @ 09:10:42
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Cian

Meh..vad hände med mitt tidigare inlägg?? mutter

2008-12-17 @ 09:13:15
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: jama

Ja men eller hur!! Jag såg igår trailern för Selma = MÅSTE SE!! Och Stjärnor på slottet är ju hur kul som helst oxå för att inte tala om Körslaget, DET är bra underhållning. Jiiisus. Men jag är ju en hemma-nörd så det borde inte va nåt problem.



Däremot På Spåret....njaeee, kan väl kolla ibland.



Oskyldigt dömd följer jag som en slav - har bara missat 1 avsnitt o det var för att vår kära kabeltv flyttade o tv:n va död. Kan man göra så?????

Nåja.



Jag är en tv-narkoman, ha ha.



Kram på dig

2008-12-17 @ 09:39:11
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Som jag skrivit förr. Om du har råd unna dig en digitalbox med hårddisk. Man hinner se mer tv på mindre tid pga att man ser programmen när man verkligen har tid och kan spola bort all reklam mm.



Jag kollar också på "På Spåret" men är det tråkiga gäster brukar jag mest spola fram till tågresorna för att vara med o gissa på dem. Vuxenpoäng till oss som gillar det programmet ;)



Körslaget hamnar i samma kategori för mig som Lets Dance och Stjärnor på is. Jag kan kolla om jag har det på och har en tidning att läsa eller nåt men inte annars...

2008-12-17 @ 11:14:17
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: A

Det eviga problemet med alla program som man skulle vilja se, men inte hinner.

Vet inte hur mycket vi spelar in och sen aldrig tittar på.



"På spåret" är en favorit, fast jag skulle föredra det utan musiken. Har lite svårt för de två från "Triple and Touch" (om de nu är med den här säsongen, har missat lite...).

2008-12-18 @ 11:04:32
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har nominerat dig på min blogg!!



Puss

2008-12-18 @ 11:24:42
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fisen

Hej vännen!

Jag Precis hur det är att vara slav under tv´n. jag kollar på Allt!!!

Eftersom jag då också kollar mkt på tv så vill jag bara i all blysamhet påpeka att du måste slå på tv´n den 5/1-09 på 4án kl 20.00.....där kommer Fisen att testa sin tv-kunskaper...



Kram

2008-12-23 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0