Blogg-dejt.

Nu är det säkert sjätte gången jag har  träffat Niinis och femte gången jag har träffat Cian! Fantastiska tjejer på alla sätt. Trivs så bra i deras sällskap.

Vi gjorde en repris på förra årets dejt. Träffades på Centralen 11:00. Gud va FRÄSCHA de var! Niinis som är Mrs Färgsprakande lyste upp med sitt Snövitssvarta hår, sina välmejkade vackra ögon, sin rockiga underbara stil och superkvinnliga approach. Cian hade nyfärgat vackert blänkande hår, skitballa brallor och hela hon utstrålade livsglädje som vanligt. Detta är tjejer man verkligen VILL vara med!

Vi gick genom stan till Mojo där vi tog en varsin latte (o smoothie, muffin, macka...). Snackade skit jäääättelänge o sedan gick vi på shoppingtur. Jag köpte två par Pilgrim-örhängen o en Fred Perry vtc till jeppe. Niinis handlade 80-talskläder o kroppsfärg. Cian gick loss på en Buddhafigur o en cool top.

Vi avslutade dejten precis som förra året, med varsin mellis på Centralen innan det var dags att säga adjö.

Snackade analsex med Niinis på tåget hem. Det var intressant o roligt :-)

Äh gud va jag gillar dom där två bönorna.

Saknar dom redan. Mina fina vänner.



NUUUUUUUU - Melodifestivalen. Heja Eskobar, känner jag spontant. Får se.

Hörs.



Kommentarer
Postat av: Cian

Och VI träffade underbara Pendeldamen..:)

Och jag förstår inte vart tiden tar vägen..5 timmar bara puts väck!

Analsex-snack med niinis..Hahahaha jag är lite avis på era tågresor..själv hade jag en betydligt ointressantare hemresa!

Göra om snart igen va?? Typ Ikea,jakan eller enköpingsträff!

Pöss och jag är nöjd med BWO och Frida direkt til final!
Operatanten förstår jag inte..

Pöss igen

2008-02-23 @ 21:38:42
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mallis

Eskobar gick det inget vidare för hörru.

Jag som trodde att ni alla skulle på nån cool 80-talsfest ihop. Jag vart ju skitavis för fasen. Skönt å höra att ni "bara" käkade lunch och snackade analsex.
=)

Har även denna vecka lämnat en grundlig och ganska elak rapport om Melodifestivalen och dess bravader.

Gonatt

2008-02-23 @ 22:04:13
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: Garbo

Analsex!?? haha ja då missade jag inte så mycket då haha :D)))

/Kram på're

2008-02-24 @ 09:47:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Pangis

6é gången ni träffas bara!! Vad häftigt.. jag trodde ni var gamla barndomsbästisar!! Snacka om att det klickar ibland:-) När ni kommenterar varandra så ser man vad mycket ni gillar varandra och vad tighta ni är.. ja häftigt! Kram till alla tre!

2008-02-24 @ 10:03:27
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis, du är också välkommen nästa gång vi träffas :-) Lovar att det är superfina tjejer!! O nej, vi är inga barndomsvänner - vi är bloggvänner :-) Fast numera GODA vänner :-)

Garbo, johooooo analsex är ett intressant ämne så du missade VISST något ;-) Plus att jag så himla gärna vill träffa dig!! Cian pratar så gott om dig...

Malliz, I will immediately read your blog :-)

Cian, göra om igen? ABSOLUT! Ganska snart hoppas jag. Jag är på vad som helst! Fem timmar känns som en kvart tillsammans med er...

2008-02-24 @ 13:12:50
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: pangis

Fru P! Tack för inbjudan! Glad PaNGBRUD BLEV DETT NU! Satte t o m på caps locken.. jag kommer! Om jag inte tävlar förstås :-).. Att ni är bra och fina toppenbästa supertjejr har jag redan fattat.. :-) Kram

Jag vill oxå disskutera analsex..

2008-02-24 @ 13:24:52
Postat av: Mattias

Ni får lägga ut er diskussion om analsex här i bloggen ocensurerat så kommer ni rusa upp i alla bloggtoppar som finns *s*

Alltid roligt att läsa om folk som blir kompisar/par via nätet. Jag och tjejen är ju också exempel på hur bra det kan fungera att lära känna folk via Internet :)

2008-02-24 @ 20:48:21
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Nina

Hahahahaahahaaa..... jag garvar ihjäl mig!! :) Ja, din kompis mattias skulle nog må om vi la ut våra analsexdiskussioner på våra bloggar. Hahaha, shit va kul! :)

Puss min älskade vän, saknar dig massor redan.... måste ses alldels snart igen!

Puss puss ....love....

2008-02-25 @ 08:10:44
URL: http://niinis.blogspot.com
Postat av: Magnus

Bloggdejter är mumma!

2008-02-25 @ 17:50:53
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Malla&Majsan

Ska ni ha fest eller!??!?!

Ja tack! Vi kommer gärna!

*Tvingar oss in med vassa armbågar*

Mallavillvamedbralla

2008-02-26 @ 00:31:43
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0