Droger...

Det finns en hel del grejer som jag går igång av. En hel del. De som känner mig är vana vid uttryck som "jag är käääääär!!!" eller "åååhhhh det var det SNYGGASTE jag sett!!!" eller "shiiiiiiiiiit det var det GRYMMASTE jag varit med om!!!" och så vidare.

Det finns självklart lika ofta o lika dramatiskt saker jag INTE går igång på. Typ saker som får mig att morra o skrika. Jag är ju barnsligt förtjust i listor så här följer ett par till.

Droger jag blir hög av
+ Mansröster, såsom t ex Jesper Binzer (D.A.D.), Thåström och Jimmy Sommerville (näääääää bara skoja om den sista HA HA HA HA HA)...
+ 80-talsmusik
+ Spontanshopping
+ Svenska kriminalfilmer (såg Irene Huss härom dagen o shit va bra den va)
+ Den första kalla ölen efter jobbet en fredag alt. en rumsvarm skvätt Red Label
+ Goda herrparfymer
+ Komplimanger
+ Äkta kramar
+ Mammas kroppkakor

Skit jag får allergi och klåda av
- Ljudet av fingrar som knäpps
- Gnäll
- Celine Dion
- Teater
- Egocentriska människor ("jag, jag, jag, jag, jag...")
- Män med långa naglar
- Ovårdade fötter
- Katter
- Ögongegga
- Mungipegegga
- Solarieluder

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Pangis

Jag köper spontanshopping tvärt! Och numera blir jag hög om jag någon sällsynt gång får kärleksbetygelser från teensen :-) Gnäll är det värsta jag vet!!! Och solarieluder trodde jag var utdöda.. ryyser. Fin dag till dig!

2008-02-06 @ 08:49:37
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Magnus

Hur vågar du dissa Jimpa? Hans smärta som hörs genom falsetten har tårat mina ögon mången gång.

2008-02-06 @ 16:58:26
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Buzan

*s* jag älskar listor.. !! Gjorde en lista för många år sen, listade anledningar att tacka nej till sex.. den blev poppis i bekantskapskretsen... NOT..

2008-02-06 @ 17:11:30
URL: http://buzprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0