Födelsedag.

För exakt 26 år sedan föddes en liten Fru P på Löwenströmska Sjukhuset norr om stan. Lyllo världen som fick ett sådant litet tillskott ;-)

Idag har jag blivit firad må ni tro!

Vilket jobb man har... herregud.

Blommor.


Presenter.


Gemensam lunch på Rice.


10 sköna människor.







Min söta chef som gav mig ett assnyggt armband.



Det är ingen dålig arbetsplats man har som sagt...

Igår hade vi finbesök här också.



Ikväll får vi besök av min älskade lillassyter o hennes J. De skall bo hos oss hela helgen. Det ser jag SÅÅÅÅ mkt fram emot må ni tro.

Imorgon blir det kalas! TACK KÄRA MUMRIK för tipset. Det blir barnkalas! Ballonger, fiskdamm, jordgubbstårta, sju sorters kakor o skattjakt. Äldsta är så glad för att hon blivit utsedd till lekledare :-)

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Grattis på födelsedagen! :)

2008-07-11 @ 14:44:42
URL: http://therrorese.blogg.se/
Postat av: Fru P

Therrorese, tackar o bockar.

2008-07-11 @ 16:08:53
Postat av: jama

Grattis, igen :)



Och jag blir rysligt avis på dina supergulliga jobbarkompisar+chef. Förstår att du trivs som fina fisken på det jobbet. Du fyller ju inte ens jämnt...utan 26......va det va? ;)



Kram på dig o barnkalstema lät ju skitkul.

Oj nu öser regnet verkligen ner här här hörru. M e ute o joggar...tihiiiii.



kram gums!

2008-07-11 @ 16:54:27
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

grattis grattis...lyllos dig som är så ung :)

2008-07-11 @ 21:25:38
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: jay

Grattis! Hurra!

2008-07-12 @ 13:27:58
Postat av: Mallis

Själv fyllde jag 25 för ett tag sedan, underbar ålder.



Grattis i efterskott.



Kram

2008-07-12 @ 14:33:47
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Jama, ja de är GRYMMA. Jag är så glad att jag jobbar där. Barnkalaset var trevligt. Och solen sken. Fram tills att vi hade fikat klart. Då kom regnet. Perfekt timing.



Mattias, ja lyllo mig va ;-) Tack för gratulation.



Jay, tack tack.



Malliz, ja du är fortfarande ung ;-) Märkligt med mig, jag fyller 26 varje år :-D



2008-07-12 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0