Idag.


Det är en stor dag idag. Äldsta har lärt sig att cykla! Helt själv. Utan stödhjul o utan hjälp. Jag är stolt som en tupp... eller säger man höna när man är kvinna? Nåväl. Stolt som fan säger jag istället så blir det i äkta Fru P-anda.

Det har varit en skön dag. Solen har gassat o givit mig många fler fräknar för jag blir ju som besatt o måste bara vara ute när det är sånt här väder. Helst bara i bikini också.

Några bilder från dagen kommer här...


Fröken Mitten i badartagen. Hann inte mer än att doppa stortån sen kom
skriket "uuuäääähhhhhhhhhh en TREstjärt i pooooooolen"!




Äldsta med sin belöning (för att hon lärt sig cykla). En Fur Berries gose.
Lyckan är total.




Operation flätning på småflickor framför "Alfons på Skansen" som Fröken Mitten säger.


Flätad o klar. Macka o juice framför TVn. Gullan Bornemark i rutan.


"Livet är en tävling" skulle tjejerna självbiografi heta. Här skall det räknas vem som fick flest flätor. Äldsta vann med 9 mot 6. Herregud...

Imorrn pyser vi till Furuvik m min barndomsvän o hennes familj.
Fru P skall således bo i campingstunga UTAN dusch o wc. Hur ska det gå???
Kissa o bajsa i ett servicehus??? Iiiiisssscccchhhh. Men men, det är bara över
natten o förhoppningsvis kommer vi vara i stugan endast när vi skall sova.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Frippo

En bra dag helt enkelt!

2008-07-23 @ 00:34:01
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Malla

Yuääkk... Utan toa och dusch... Hoppas ungarna kommer ihåg uppoffringen när de blir stora! ;-)



Ha det bäst!



Pok



Mallahargjortsammalikaförbarnensskullbralla

2008-07-23 @ 12:52:41
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nellan

Haha, Alfons på Skansen! Så härligt :)

2008-07-23 @ 21:29:50
URL: http://nellan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0