Västerås.


Som jag nämnde i förra inlägget så har vi idag varit i Västerås o hälsat på min bästis Lillon o hennes familj. De bor helt ljuvligt vid Mälaren. Bedårande hus. Bedårande läge. Bedårande barn. Bedårande helt enkelt.

Vi har blivit bortskämda med vackert väder, dopp i pool o sjö, gott kaffe, god kladdkaka o glass, goda kycklingspett m dip, god potatisgratäng, god sallad, gott chips, god lemonad o ja... allt jävla gott man kan tänka sig.

Bjuder här på ljuvliga bilder.


Jeppe, Lilla Hon, Äldsta och Lillons vackra barn.


- Ska jag dra in magen nu eller? (R ville posa men hann inte ;-))


Vacker pojke. Väluppfostrad o supergullig pojke. STARK pojke (blott sex år gammal o tog mig i armbrytning, vänster arm)! GRÄNS på det...


Min Lillon.


Min bebi.


Så bedårande!!!


Oooiiiiiiiiii!


Min vackra Mitten o liten vacker H.


Mitten på väg ut till Äldsta, sin far o R.


Hotdog picnic för de små...


... och DEN buffén för de stora.



TACK UNDERBARA MÄNNISKOR FÖR EN UNDERBAR DAG!
Vi är helt slutkörda av värme o hålligång - men lyckliga o belåtna.











Kommentarer
Postat av: Garbo

Ser heeelt underbart ut!

/Kram

2008-07-27 @ 09:18:24
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Ja ni verkar ha en fantastisk sommardag och härliga bilder var det! Dom hade lite lyxigare pool än oss såg jag för övrigt :)

2008-07-27 @ 22:36:50
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0