Vill bli med hatt!


Igår var jag på feka m jobbet och en av mina kollegor hade hatt. Den hamnade rätt snart på mitt huvud och GOD DAMN vad jag vill ha hatt! Är ju skitsnyggt juhhhh!!!

Varför bär folk inte mer hatt???

Ashalt. Ascoolt. Assnyggt.

Vad säger ni? Visst klär jag i hatt? Kände mig som en mystisk kändis där jag satt i denna snygga hatt.
Nu måste jag på hattjakt serni.



Letade lite snabbt på nätet o fann en del fina hattar... nu vill jag veta vilken hatt ni tycker snyggast av följande?
Själv är jag SÅLD på #3. My cup of tea.


1)



2)


3)


4)


5)

Kommentarer
Postat av: Frippo

Personligen tycker jag en hatt är en för mycket...

Men treans modell va skön. Färgerna, nej.

2008-06-07 @ 16:24:19
Postat av: Den rutiga clownen

Ja, visst är det elegant med hatt! OM MAN ÄR 100 ÅR! eller kunglig! :)

2008-06-07 @ 17:21:02
Postat av: pangis

Nr 5 Och du är skitsnygg i hatt!

2008-06-07 @ 20:56:00
Postat av: garbo två

Jag gillar också hattar. Varför har jag ingen hatt för? Hatt nummer fem tycker jag är snyggast och på andra plats kommer hatt nummer två.

2008-06-07 @ 21:30:54
Postat av: Malla

Hattar är grymt snyggt och extremt ballt, i största allmänhet... Och extra, extra på dig i synnerhet!



Jag röstar på alla! En hatt för varje tillfälle.. Det är en kvinnas förbannade rättighet!



Maila oss på vår sprayadress... Du är ju hedersinbjuden på bloggträff den 14:onde.. Du och hatten! Se så bruden! ;-)



Pok



Mallaälskarhuvudbonaderbralla



2008-06-08 @ 09:31:00
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: garbo två

Det går inte att lägga in kommentarer i frippos blogg, vill bara förmedla detta.

2008-06-08 @ 18:06:09
Postat av: Tania

Hatt är alltid rätt! Jag röstar på ettan :)

2008-06-09 @ 03:42:08
URL: http://fruhattigen.blogg.se/
Postat av: Mallis

Alla snygga tjejer är värda en hatt och du är såååå jävla snygg i den du har på dig, men jag gillar oxå trean.



Puss och välkommen hem från Grekland. (jättefina bilder)

2008-06-09 @ 08:39:47
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mattias

Åren 96-98 bar jag ofta hatt i samband med vissa fester i bastumiljö men det är en historia som inte ska berättas här :) Däremot läste jag nyss att det varit jordbävning i närheten av där ni var (tror jag) Otäckt!!

2008-06-09 @ 15:44:27
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mattias, de där bastuhistorien vill jag VERKLIGEN höra!!!



Mallis, du är så sööööööt! Ja visst borde alla snygga brudar bära hatt!



Tania, klart du gillar hatt. Du är ju en Fru Hatt!



Garbo två, I know. Inte på Niiinis blogg heller :(

De måste ju uppgradera sina bloggar...



Malla, du e för skön! Den 14e är ju jag i Köpenhamn så det bli ingen blogg-grogg för mig :-( FAN OCKSÅ. Varför händer allt på samma gång???



Pangis, tack du e söt.



Frippo o Clownen, gu' vilka barkbitar ni är!

2008-06-10 @ 08:59:27
Postat av: Frippo

Vänta lite nu... är jag en barkbit. nynnar Look whos talking now

2008-06-10 @ 13:08:00
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: anniskattis

Har hittat stället där du ska köpa hatt. Siktar du inte in dig på en lyxvariant som på din bild har de här rätta stuket, helt klart:

http://www.asos.com/Woman/Accessories/Cat/pgecategory.aspx?cid=4174&Rf-100=Hats&sh=0

2008-06-15 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0