Satan vilket drag!


Det är en JÄVLIGT sliten o bakfull kärring som skriver idag. Huvudet dunkar, magen bubblar, värmeväxlingarna i kroppen bildar svettpärlor på överläppen samtidigt som resten av kroppen fryser o skakar lite. Det bränner i halsen efter alla gårdagens cigga o ångestkappan ligger tung över axlarna.

Men.

Jag sitter här med stans värsta leende på läpparna. Jag är så lycklig. Jag har nämligen haft upplevt en av de roligaste helgerna i mitt liv! Den här helgen går till historien o jag kommer leva gott på den länge till.

FY FAN va vi fruntimmer behöver sånt här.


Låt mig presentera...

... FIRMAN o dess fantastiska helg!!

image453
11:00 Bästis Gullvivan o Majblomma i loungen på Anglais

image454
11:05 Brudarna droppar in, en efter en. Här har ni vår heltokiga norrländska. Vår egen Missy L.

image455
KJJJJJAAAAAAM!

image456
Brunch time! Bästis 99:an o jag.

image457
Två otroligt mogna damer.

image458
Bästis Gullviva ska alltid vara värst. MItt på ljusa dan bland folk så måste man leka med vindruvor...

image459
"Vad gör du med batongen kärringsnut - in o ut!" Här är vår porriga snutis Tunatutten.

image460
Efter Anglais kvistade vi över till Scandic Park...

image462
... där vi korkade upp skumpa. Gullviva, Missy L, Lupin, Tunatutten, Majblomma, 99:an.

image464
Bästis Gullviva är min största konkurrent när det gäller att vara den som vill stå i centrum...

image465
... denna kvinna får vem som helst att kikna av skratt! Här håller Majblomma på att dö av skrattattack.

image468
Missy L m bebis i magen är också en av våra stora komiker!

image470
15:00 Dryckes- o Chokladprovning på BonVino i Gamla Stan.

image471
Firman rekommenderar Pärontryffel i kombination med Asti. Jävlar i havet så gott.

image472
Fy fan va man är avundsjuk på sådana här porrigt snygga brudar! Tänk er henne i uniform då rå.... GRRR :-)

image473
Vacker även med en bajja i munnen.

image474
Bästis 99:an är egentligen assnygg hon också... men kanske inte lika fotogenisk...?

image475
Tunatutten, jag o 99:an. I glasen: Asti, något Zinfandel vin, sherry o mörk rom. Mumma.

image476
Tillbaka till hotellet. Fyller på med mer champagne...

image477
... som resulterar i aktiviteter så som att försöka slicka på sin armbåge. Någon annan som kan?

image478
Lite piff. Här är 99:an i kvällens mundering.

image479
Slicka vägg är också en sorts aktivitet. Dock var jag den enda som deltog. Här skulle jag se sexig ut. Lyckades jag?

image481
Inte här heller?

image482
Vi hann dra några snabba i hotellets bar innan det var dags att dra iväg.

image483

image484

image485
Jag o Gullviva i taxin på väg mot Söder.

image486
20:00 Restaurang Esperia bidde det. Jag åt scampispett. Kan tala om att det knullades i mun :-)

image487
Jag o Tunatutten.

image488
Missy L o  Lupin.


Jaha. O var hamnade vi sen då? Inte på Golden Hits som vi hade tänkt. Det bidde Blue Moon Bar o jag kan säga att jag aldrig haft roligare i HELA MITT JÄVLA LIV!!! Fy fan va kul vi hade asså. Det dansades gärnet o vi var så jävla speedade.

Vi hamnade mitt i en dragshow när vi kom in vilket gjorde oss på ÄNNU bättre humör. Roligt var bara förnamnet.

Vi blev V.I.P. m vakterna tack vare Gullvivan som körde "har ni styrdans" på äkta dalmål med efterföljande "blir det nån schottis tro". Där sattes ribban för kvällen.

Kvällen var GALEN.

GAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O nu till det grädden på moset. Vem i helvete tror du börjar hänga med mig då? Jo Ramsby-snubben från Idol, ni vet - storebrorsan till hon Cissi som var med ganska länge 2006. JOho då, we were like THIS.

Världens härligaste snubbe. Så jävla rolig o underbar. O så den där Järvsö dialekten asså. Me like.

image490
Let me present Mr  Ascool.


Vid halvtre bläcket var det bara krutkärringarna kvar. Jag o 99:an.

Vi gjorde tyvärr misstaget att gå vidare till Ambassador. Där stannade vi tills det stängde. Vilket jävla snort-hak. Det lös verkligen droger om stället. Sillis-brudar som kråmade med sig själv i hörnen, snorvalpar med skumpa i ishinkar o skummisar överallt.

Vi tog en bärs o skålade med några som vi träffade från vår barndomshåla. Ena äkta LOSERS. Gud, man blir fan mörkrädd asså... Some people never change.

Nåväl, det var min helg det.

Jag dumler fortfarande.


Hey Firman - I love you.



 








Kommentarer
Postat av: Kim

Låter som att ni haft sjukt kul! :-)

2008-03-09 @ 22:31:26
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: Frippo

Lika sjukt för mig att läsa om dig... Men låter/ser ut som du heller haft så trist. Tror vi får återuppta herrklubben Emma Canesten igen...

2008-03-10 @ 05:20:44
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Cian

Rrrrrroligt...

Fan vad kul ni har haft..

KRAM!

2008-03-10 @ 07:47:20
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ser ju hur kul som helst ut men jag hade däckat redan vid chockladprovningen haha det var länge sen man hade så mycket röj i kroppen ;)

Hoppas huvet sitter där det ska idag/Kramen

2008-03-10 @ 08:27:44
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Det är vad jag kallar Tjejhelg det! Helt i min stil... tyvärr är det ytterst sällan numera..Tävlar ju jämt... men nu blev jag sugen!!! Kram

2008-03-10 @ 08:35:46
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mattias

Roligt som fan med såna där heldagar! Det behöver både vi killar och ni "fruntimmer"!!! :) Dock är jag inte avis på din måndag för jag vet själv hur jag alltid mår efter mina tvådagarsfester i Sth när man sen sitter på jobbet på måndagen och vill skjuta sig!

Kul som fan med fester men bakfyllerna som blir värre med åren känns det skönt att vara utan nu när man tar det lite lugnt som småbarnspappa :)

2008-03-10 @ 16:38:32
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: I-or

Shit, va kul ni verkar ha haft det! Tyvärr har jag fan aldrig tid till sånt skojsigt. Eller det är väl egenligen bara att försöka TA sig tid. Jag gör väl sånna skojsiga grejer vart tredje år... typ....
Mycket nu, A i tyskland nu, sen göteborg. Men ska vi inte försöka träffas någon gång efter påsk?? Och innan jul... ;-) Puss å kram

2008-03-10 @ 19:00:17
Postat av: Frippo

Handen på hjärtat, snusade du?

2008-03-11 @ 04:21:01
URL: http://frippo75.blogg.se
Postat av: Nina

GAAAAAH...shit va kuuul ni haft!!! Underbart o se....

SNYGGA BRUDAR!

Puss & Kram

2008-03-11 @ 10:33:55
URL: http://niiinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0