Tack.


Igår när det trillade in kommentar efter kommentar så började jag gråta igen. Alltså inga jobbiga tårar egentligen, utan mer lyckotårar. Alla era ord värmde så himla mycket och jag är så glad att ni finns i mitt liv.

Tack.

Tack snälla.

Igår kväll pratade jag och jeppe i timmar (när hände det senast liksom) o nu är det fokus träning o familj. Allt annat måste jag prioritera bort, inte för att någon tvingar mig utan för att jag själv behöver det.

Träningen är viktig - den kommer jag aldrig prioritera bort. Familjen är viktigast - den behöver mer av min tid. Fredagsölen med jobbet eller Ikeadejter m vänner är viktiga rent socialt men nu får min sociala sida vila.

Tack igen alla vänner därute. Ni är mina änglar.

Kommentarer
Postat av: Cian

Pöss på dej gumman

vi är ju rädda om dej :)

Kram

2008-03-14 @ 09:29:12
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: pangis

Hej gumman vad klok du är! Och vilken tur du har som har en insiktsfull man. Som stöttar när det är jobbigt! Plus en hoper vänner, kända och okända, som vågar säga ifrån. Sånt är värdefullt. Och att du istället för att gå i försvar (som jag gjorde) lyssnar, tar till dig coh förändrar. DET gör dig till en fantastisk kvinna! Och DEt gör att att du kommer att fixa det här!

Trevlig helg nu!

Kram i massor!

2008-03-14 @ 10:16:23
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Gerda

Oj,shit, f-n vad jobbigt..läste gårdagen inlägg, men du - du kommer igen!! Tror att du väljer helt rätt FAMILJEN är ju viktigast och kommer alltid att vara viktigast. Allt annat kan vänta..

Jag är lite likadan men insett att nej, det går inte, familjen måste få sin tid, jobbet nr 2, vänner får jag luncha med..dom som jobbar i stan... ALLT ALLT ALLT ALLT NU funkar inte längre. Städ/tvätt hjälp är ju inte så tokigt heller om man har möjlighet... det sparar tid till annat! Kram och lycka till.. och trevlig helg!!

2008-03-14 @ 10:27:01
URL: http://gerdas.blogg.se
Postat av: Nina

Mmmm...that´s my girl!

Härligt läsning, är så glad att du redan nu tar tag i det gumman! Du är så klok så jag hade nog inte väntat mig nåt annat när det gäller dig....

Hjärtat! Det enda viktiga i livet är att ditt hjärta mår bra..... å det gör det när man känner

* att man räcker till för sina barn...
* att man gör saker man själv tycker om att göra o inte blir JAsägare för att man är snäll...
* sist men ABSOLUT inte minst...att man följer hjärtat....

Den dagen jag gjorde det blev jag sams med mig själv....innan det tyckte jag nog att jag var rätt patetisk!! ;)

Love you hjärtat....you will fix this! Det VEEET jag!

Pussar o massor av påsk-kramar!!

2008-03-14 @ 10:43:12
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: Garbo

Ibland behöver man sätta sig ner o prata på tu man hand så brukar det oftast lösa sig om inte annat så känns det skönare efteråt.
Precis,prioritera det som är viktigast och står dig närmast,jag vet av erfarenhet att det är skitsvårt att brottas med sitt samvete för man vill ju så mycket men har så lite tid över,familjen e prio 1 resten kan vänta och har man riktiga vänner så klarar dom av att vänta dom oxå förmodligen har dom det likadant.
Bäst är när det är kravlöst :)

/Kram på dig nu o ha en fin helg

2008-03-14 @ 12:56:42
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Jag tycker du gör helt rätt!!
Familjen är alltid den som är viktigast och de som är dina äkta vänner finns där även efter din "paus".

Ofta vill man vara med på allt som ordnas och som är roligt, men ibland tar energin slut.

Vårda dig själv nu.
Varma hälsningar
Ulrica

2008-03-14 @ 13:21:47
URL: http://ulrica.org
Postat av: Magnus

Kloka människor lyssnar på kloka råd och gör kloka val. Fru P, du är klok som en bok du ;)

2008-03-14 @ 18:32:05
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: garbo två

Det känns som ni har landat lite- tillsammans. Tycker det låter som kloka beslut som du gjort nu genom att lyssna till ditt hjärta. Var rädd om dig själv så vårdar du även din närmaste. När du mår bra så mår även de bra. Det viktigaste i livet är kärleken.

2008-03-14 @ 20:58:39
Postat av: Mika

Vettigt tänkt och kloka ord!!!! Är det för mycket då måste man sålla bort - själv skär jag periodvis bort mitt sociala liv då jobbet tar mycket energi i perioder och jag är sambo UTAN barn men träningen står jag fast vid i alla väder annars orkar jag inte! Än har ingen vän reagerat negativt på det utan de flesta har det likadant i perioder och det är helt okej, annars får det kvitta...Var rädd om dig och familjen,
Trevlig helg,
Kramisar
Mika

2008-03-15 @ 01:24:30
URL: http://www.mika.sprayblog.se
Postat av: Mallis

Hinner bara krama om dig ännu en gång.

2008-03-15 @ 09:28:42
URL: http://mzmalliz.sprayblog.se
Postat av: tess

Härligt att höra att allas ord hann sjunka in ordentligt. Härligt att ni har varandra, du och Frippo, att ni stöttar varandra när det är som tyngst. Hoppas självklart att du har en underbar helg och bänkar dig med familjen framför melodifestivalen och kopplar av ikväll! Stor varm kram till hela familjen!

2008-03-15 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0