Fittskit.

Ja. Idag är verkligen ingen bra dag. Jag är så jävla trött o less på allt att jag kan spy. Går omkring som en tickande bomb o känner att snart exploderar jag o då tycker jag synd om den som råkar vara nära. Tyvärr var det ikväll mina fina flickor som råkade vara nära o jag var INTE en trevlig mamma kan jag säga...

... så nu har jag på mig den berömda ångestkappan. Den är tung o jag kan knappt andas i den. Den gör ont o jag vill inget hellre än att ta av mig den.

Tålamod NOLL. MInsta gnäll ikväll o de fick veta att de levde. Stackars, stackars små liv. Fy fan vilket cepe man är. Jag hatar mig själv idag. Jag skäms. Jag vill bara gräva ner mig i en djup jävla grop. Sen kan jag sitta där nere o skämmas för resten av mitt liv.

Vet inte vad det är asså.

Vaknade nog kanske bara på fel sida. Fy fan vilken fel sida det blev. Den felaste sidan man kan tänka sig. LUUUUUGN nu alla jävla ordmärkare, jag vet väl att man inte kan använda "felaste". Det är bara ett uttryck. Okej??

Kanske beror mitt usla humör på att jag inte fått träna på hela jävla veckan?? Eller kanske beror mitt usla humör på att jag stressar som en hund för att hinna jobba, lämna o hämta barn samt ta hand om all markservice här hemma nu när jeppe är borta? Kan det kanske bero på att stämningen på jobbet är liiiiiite halvdan. Folk går som på nålar. Något är i görningen. Det är bara en enda jävla väntan.

Jag känner mig fet o ful. Fet för att jag inte tränar. Ful för att jag känner mig fet. Dessutom är min frisörska SJUUUUKSKRIVEN!!!!! WTF liksom! Det kan hon väl inte få vara??? Vad händer med mig då? Jag ser ut som en sopkvast i håret!

Det är fittkallt ute. Det är fittkallt inomhus också. Jag fryser ihjäl.

Ja jaaaaaaaaaaaaaa jag SKAAAA åka utomlands snart. Neeeeeeeeeeeeeej det ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR inget synd om mig. Hur KAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag klaaaaaaaaaaaaga när jag haaaaaaaaaaaar det så braaaaaaaaaaa????

Skit i det ni. Jag gör som jag vill.

Nu tror jag att jag skall gå o ta sönder något.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Tania

Jag har också skällt på mina barn fast de inte förtjänat det , alla mammor gör det ibland så du är inte ensam. Dessutom så är det tillåtet att tycka synd om sig själv. I dag är det faktiskt internatiomella tyckasyndomsigsjälvdagen :)

Ja, din frissa borde skämmas!! Ta semester på det här sättet! Vet hut! :)
Och klaga hur mycket du vill i din egen blogg!!
Kram

2008-05-13 @ 21:33:25
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/
Postat av: Nellan

Du har all rätt att vara sur och klagig - men du ska veta att ful eller fet eller sopkvast är så långt bort man kan komma från Fru P!

Nä, nu får det faktiskt bli torsdag. Eller helst av allt lördag.

(Nu ska jag försöka skicka den här kommentaren för fjärde gången.. Blogg.se verkar ha lite problem. Hör väl till den här skitdagen antar jag.)

2008-05-13 @ 21:54:13
URL: http://nellan.net
Postat av: pangbruden

Hjärtat.. been there! Jag är övertygad om att dels är du stressad, dels oerhört sliten... Jeppen är borta en del kan man läsa i hans blogg.. När sedan hormonerna sätter in blir det "etter värre". Jag brukade bli exakt som du beskriver vid ägglossning förr.. Tack o lov för 40 plus säger jag bara! Du har den där typiska 30 års pms en som är för djävlig. Många tjejer vet exakt vad du pratar om. Exakt! (Ja möjligtiv inte fru Präkt då) Man orkar inte hur mycket som helst. Gör myskväll med tjejerna ikväll och förklara att du var dum och trött igår och be om ursäkt sen kan ni häva i er glass allihop. Sen håller jag med Tania, klaga hur mycket du vill i din blogg, den är en fantastisk ventil! Kram tjejen!

2008-05-14 @ 08:25:49
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anders Ingvar

Jevla feta fula kvastskalle! skärp till dej nu för tuuusaaaaan!
Fru P! du kvittrar ju som en fågel 99,9% av tiden, bra att du är lite trumpen i bland, så känner vi andra feta o fula människor oss lite mer normala :)

2008-05-14 @ 09:27:03
URL: http://rutigclown.blogg.se
Postat av: Mallis

Ta ett djupt andetag och FÖRSÖK fokusera på din fashionabla charter! Fy fan vad gött det ska bli för er!

Igår var jag surare än alla citroner i världen och då försökte jag tänka på New York och genast kändes det bättre. Jag kan från början inte komma på varför jag var så in i helvete sur, det bara blev så...

Hoppas det känns bättre idag. En god natt sömn kan förändra allt.

Kram på dig

2008-05-14 @ 09:36:52
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Cian

App App App

Nu känner jag inte igen din beskrivning alls

Herregud fet?? Du är ju ett snöre..

*viftar uppmanande på fingret* Hörrrdu..du är ju en pingla av guds nåde..

Näää Pendeldamen...
Kamma till dej och gör som Pangis säjer!
gosa ihop dej med tjejerna och ät glass!

Pöss på dej

2008-05-14 @ 09:38:52
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: jama

Känner jag igen mig eller gör jag!!! Fy FAN för den där ångesten när "hemska mamman" vart igång igen, vilket är titt som tätt.....

Men de små kan det där med att driva oss till vansinne...även om de inte förstår det.

Igår när jag lämnade min pöjk så hade iaf din mellantjej lite mamma-längtan ska du veta. :)

Jag vet PRECIS hur du känner. Fy fan för stresslivet. M fråga mig igår om jag tycker det funkar bra nu när han jobbar dagtid. för ev gör han det då i höst.men jag sa att näe, jag grejar inte både lämna o hämta på dagis VARENDA dag. Så jäkla stressigt o kan knappt då sitta över en minut på jobbet, vilket jag måste kunna göra då o då.

nähädu, man vet att man lever. En resa vore på plats även för mig. Vi får ta en sen, bara du o jag o några andra härliga babes!

Kramar i massor från en likasinnad!

2008-05-14 @ 10:34:48
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: anniskattis

På tal om fitt och skit. Slängde ett öga på TV:n och då var det frun i familen som hade vunnit en blekning av...

Hon blev alldeles överlycklig så det kanske vore nåt?

Nä, nu vet du att jag skojar lite - och det gjorde de nog på TV också!

Kram!

2008-05-14 @ 21:55:08
Postat av: Frippo

Har man läst detta inlägg alldeles för många gånger på den här bloggen? Svar ja... gäsp.

2008-05-14 @ 22:58:26
Postat av: Fru P

Tack NÄSTAN alla för fina kommentarer o peptalk!

2008-05-15 @ 08:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0