Lista.

I brist på fantasi idag så norpar jag en lista av Cian!
God läsning ;-)

Du heter ? Börjar på M.

Smeknamn ? Börjar på M.

Låtfavvo? Oj många. Men jag måste ändå säga "Don't stop me" av Queen. Så jävla asbra!

Om du röker?
När det är fest ;-)

Beroende av? Sömn.

Vad tror folk om dig? Att jag är världens trevligaste människa, hoppas jag!!!

Vilka får du oftast dina komplimanger ifrån? Mina bloggisar!

Brukar du skratta för dig själv? Ja.

Vad står det i ditt senaste inkommna sms? "Love you"

Vilken är din favoritmålning? Sorry är inte mkt för konst.

Var bor du? I en håla som inte ens är en förort. Usch.

Trivs du där? Njae. Både ja o nej.

Är du allergisk mot något? Nickel o mesproppar!

Har du haft sex i dag? HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!! 

Nästa mål i ditt liv ? Oj... vet inte... bli en bättre människa kanske...

Vad sa den du pratade senast med i telefonen? "Urlerna blir aktiva den 26/5"

Sover du ensam? Nej. Imorse när jag vaknade var vi fyra i sängen.

Tycker du om din pappa?
Mehh! Klart jag gör. Jag älskar min pappa!

Brukar du komma i tid? Ja numera gör jag det... även om det är på håret...

När blev du fotad senast? Förra fredagen

Vanligaste färgerna på dina kläder? Svart, svart, svart... o så lite rött... o lite blått.

Vad tycker du om fötter? Jag AVSKYR fötter. Om de inte sitter på små barn.

Är du smart? Njae... det tycker jag nog inte...

Vem / vilka saknar du just nu? Saknar alltid min mormor. Kommer jag nog alltid göra.

Favoritdryck på morgonen? Först thé, sen kaffe.

Är du blyg? Är det något jag INTE är så är det blyg.

Sysslar du med någon sport? Tränar som ett as på SATS om det räknas...

Vill du hellre ha brev än mail? Gud vilken konstig fråga... både och är trevligt, om de kommer från rätt person.

Vem / vilka har betytt mest i ditt liv? Mormor BIG TIME. O så alla mina nära kära förstås.

Är du nöjd med ditt liv? Ja i stort sett

Är du bortskämd? Ja... jag är nog lite bortskämd. Har nog alltid varit det när jag tänker efter.




TREVLIG HELG

Kommentarer
Postat av: Frippo

Först är du hemlig med vad du heter... Namn: Börjar på M och sen TREVLIG HELG och ...



Och dagen är inte slut heller...

2008-05-16 @ 17:50:06
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Malla

Snälla, snälla Fru P...



Förlåt att vi glömde dig på vår inbjudan till blogggrogg... Vi är senila...



Vi vill ju gärna att du kommer... Kan du?



Malla & Pangisbrttan frågar speciellt efter dig...



Snälla!??!





Pok



Mallanyförälskadbralla

2008-05-16 @ 21:09:44
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: garbo två

Ett roligt frågeformulär att läsa. Ha en bra helg.

2008-05-16 @ 21:29:04
Postat av: H

Frippo. Varför hackar du på fru P? Det är andra inlägget som är beskt. Skärpning.

2008-05-17 @ 00:30:54
Postat av: Frippo

H: Jag har nog mina skäl ska du se.

2008-05-17 @ 15:05:00
Postat av: Nina

I love you! Älskar mina tidningar som kommer hem till mig...vad gjorde jag utan dom!



Puss

2008-05-19 @ 06:41:01
Postat av: Fru P

Nina, love you too!

Garbo två, tack. Hoppas du hade en härlig helg!

Malla, låter supernajs!

Frippo, jag fixade det på en gång...

2008-05-19 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0