Tattoos o skinnpaj!

Att besöka en tatueringsstudio är VERKLIGEN bloggvirke! Idag har jag o två kollegor besökt en studio på sööööder o det var sannerligen ingen hit asså. Inte för att jag förväntade mig en klämkäck muntergök men jag hade ändå hoppats på att bli bemött på ett hövligt sätt.

Killen var 1) asful 2) transparant 3) ohövlig 4) trött 5) förmodligen hög.

Han hade något glasartat i sin blick o man märkte att han helst ville att vi skulle dunsta därifrån. Eller så tolkade jag det i alla fall.

- Ska du verkligen ha den där??
- Vet du vad den symboliserar??
- Ska runte ha en blomma istället?
- En ros kanske?

WHAT??? Undra om han skulle ställa samma frågor till en skinnbula som kommer in?
- Ska runte ha en delfin istället?

Jag sa att jag var fast besluten om min bild o ville ha ett pris.
- Typ 2 000 kronor.

Oj. När jag taggade mig första gången kostade det 250 kr.
Har jag blivit så gammal? Är det så länge sedan?

Nåväl. Jag tänker inte gå dit igen hur som helst. Men jag tror nog att 2 loppor är vad skitet kostar oavsett vart jag går.
Det har blivit dyrare helt enkelt.

O så måste jag få tillägga - i lördags köpte jag äntligen min skinnpaj!!! Har längtat sedan typ 1987 efter en skinnpaj och så i lördags *POFF* hittade jag den.

A ja, jag köpte även en vårjacka/vårkappa. Slog på stort.

Lyckan är total.

Fest i lördags kväll förresten. En riktig bonnafest. Herregud. Det kan vi ta en annan gång. Roligt var det iaf.

Nu - hem.
Sen - träna dubbelpass fast jag har knivar i halsen.

Jag veeeeeeeeeeet jag är dum som tränar då kanske men helt ärligt så klarar jag inte av att hoppa över passen. Jag må vara träningsfreak eller trainoholic men skitesamma. Jag mår bättre efteråt. Så är det bara.

Mors.


Kommentarer
Postat av: Tania

Söta du!

Lyssna på en gammal tant nu. Att träna med halsont är dumt !Du kan få hjärtmuskelinflammation och elände och då dröjer det evigheter tills du kan träna igen .

Kram

2008-05-19 @ 17:39:05
URL: http://fruhattigen.blogg.se/
Postat av: Magnus

Det som inte dödar härdar...

2008-05-19 @ 18:35:14
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: garbo två

Själv har jag ingen tatuering

är alldeles för rädd.

2008-05-19 @ 21:07:19
Postat av: Helene

Åk till solna å gadda dig, Lilla Gatans tatuering, supertrevliga och hyfsade priser

2008-05-21 @ 16:48:28
Postat av: Fru P

Helene, TACK!

2008-05-22 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0