Äpplet faller inte...

... långt från trädet.

Min mamma har alltid varit ett freak för reklam och gått på allt, åtminstone förr i tiden. Nu vet jag inte riktigt?! Jag är inte riktigt lika illa däran men lite. Jag tillhör de få som faktiskt gillar reklam. Tycker det är roligt att se på även om jag ofta tycker det är pinsamt, dåligt eller ointressant.


Imorse klockan halv sex åt jag fil o müsli framför TV SHOP. Det var inte igår asså... shit vilken nostalgi! Minns när jag som ungdom satt o kollade i TIMMAR. Minns allt från klänningar man kunde vända ut o in på o få 10 olika klänningar i ett, silverrengöringsmedel där de demonstrerade genom att doppa silverkannor och VIPS skedde mirakel, alla smycken, dammsugarmunstycken till krämer och träningsredskap.

Det är så roligt. Publiken som sitter i studion o kollar på demonstrationen är ju alldeles till sig. "Ooooooohhhhh" eller "Woooooooow" är vanligt. Det går alltid ett sorl genom publiken o när kamerna zoomar in så ser man hur de tittar på varann med höjda ögonbryn o nickar som om "fattaaaaa vilken produuuuukt"!

Imorse visade dom Youthful Essence. Helt ärligt, jag tror fan på det här. En liten söt peelingmaskin som gör att rynkor o porer reduceras avsevärt. Man fick se före- & efterbilder vetni!!!!!!!! Det är helt sjukt!!!!!!! Att en sån liten makapär kan få en gammal kärring att se så mycket yngre ut.

Wanna have. Endast 349 kronor! Fast om jag ringde inom tio minuter så hade jag fått ytterligare ett munstycke!





Vad tror du morsan? Ska man köpa?

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ha ha ha ja kära du! kan det bero på mamma kanske ;)



Nu vill jag inte på nått sätt förstöra el göra dig ledssen el besviken men shhhhh Det går att mixtra o manipulera med före efterbilderna i Tv oxå



Det funkar att peeela huden det mår den bara bra utav,skala bort det gamla lixom få ny fräschör :)



/Kram på dig

2008-11-20 @ 08:45:47
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Cian

Jag köpte faktiskt en sån där silverplatta :)



Pöss på dej...

2008-11-20 @ 08:52:40
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: pangis

Hahhaha gå inte på den lätta:-)

2008-11-20 @ 08:53:57
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Jag e lite ironisk hörni...

2008-11-20 @ 08:54:34
Postat av: Mallis in real life

Den funkar säkert lika bra som placebo-effekten.



P&K

2008-11-20 @ 10:53:11
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mor

NEEEEEJ, gå inte på den. Kolla in din morsa och alla krämer och apparater som hon använt och ändå ser ut som ett russin!

All annan reklam kan du gå på men INTE den.

Kram Mor

Du har rätt när det gäller mig och reklam. Senaste inköpet från reklampåverkan är YES nya diskmedel som ska vara SÅ bra för händerna.

2008-11-20 @ 11:05:23
Postat av: Mattias

De få minuter av mitt liv då jag kollat på Tv-shop så blir jag alltid så irriterad på de överdrivna patetiska intervjuerna och hur publiken ska spela med..... jag förstod för övrigt din ironi :)

2008-11-20 @ 14:12:38
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

KÖP! allt på TV shop är guld värt så det så!

Jag är inne på en Zwivel sweeper och en sån där grej som man stryker skjortor med som har massa ånga som kommer ut! Jag har ju en sån abtronic hemma, den är grym! det luktar stekt bacon på Bjalsgatan, så mkt fett bränner jag!

2008-11-20 @ 14:20:26
Postat av: Nina

Hahaha.... skrattar generat o tänker på ala gånger jag köpt en ABDOMINIZER eller EZ-CRUNCH o verkligen trott att det ska ge mig en ny kropp! SNARK.... nu skiter jag i o köpa mer sånt skit... jag blir ett gammalt russin med hängmage hur fan jag än beter mig!



PUSS love

2008-11-21 @ 08:58:08
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fisen

Hej

Jag är nog som din Mor...jag köper allt som tv shop eller Tvins har att erbjuda. Nyss släpade hem Tobi, ångstrykjärnet...den funkar faktiskt! Har ställt både strykjärn och bräda i källar´n.

Sedan köpte jag en "spa" grej med en massa olika delar som masserar o har sig...sonen använder den typ hela tiden.

Nu funderar jag på en kok-stek grej som verkar sååå jätte bra.

Länge leve tv-shop

Kram

Fisen

2008-11-21 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0