Små, små saker.

Det går upp. Och det går ned.

Små, små saker gör att det blir antingen eller.


Idag fick jag en spontankram av en kollega. Kramen var lång och innerligt varm. Och helt utan anledning.
Han förstod att jag behövde den och det gjorde jag sannerligen.

Den räddade min dag.


Ena dagen ler jag. Andra dagen gråter jag.


Idag åker jag hem till mina fina, lena små söta flickor. Jag längtar så efter dom!


Jobbet upptar all min tid. Jag tänker jobb, äter jobb, skiter jobb, sover jobb.
Har inte tränat så mkt som jag behövt nu när jag varit i stan.

Igår tränade jag. FY FAAAAAAAAAAAN VA SKÖNT!!!!! Vilken terapi det är asså.


Små, små saker kan underlätta. Små, små saker kan störa.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Förstår om du har en jobbig tid nu! Känner igen mig i det där med träningen. Finns ingen bättre medicin... Ha så mysigt med dina söta flickor nu!



kramar från en bloggvän

2008-11-13 @ 16:20:57
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

Träning är finemang.. det sätter fart på endorfimerna och vi upplever känslor liknande lyckorus.. Kram till dig och er allihop!!

2008-11-13 @ 22:02:16
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Det kommer guppa upp o ner i känslolivet ett tag till men nu e ni en bit på väg i allafall och det blir bättre o bättre för var vecka som går.



Skönt att få komma hem till dina små och få krama gosa hela helgen.



Ta hand om dig/Kram

2008-11-14 @ 08:10:10
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: A

Jobb och träning är bra sätt att få tiden att gå.

I början av min skilsmässa (9 år sedan) så passade jag på att jobba in plus på flexen och träna flera kvällar i veckan när jag inte hade dottern hos mig.

Och varje måndag när dottern åkt till sin pappa så hade jag (och en kompis/granne) städdag och sen träffades vi och fikade när vi var klara. Jag som avskyr att städa, men det var skönt med den rutinen.

Rutiner, jobba och träning fick tiden att gå fortare tills jag fick träffa sötaste dottern igen.

Ha en underbar helg/vecka med dina goa barn nu.

Njut! Och hoppas du snart kan vara sprudlande och glad igen, som du skrev.

Kram!

2008-11-14 @ 09:29:47
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Cian

Hej sötaste pendeldamen..



Saknar dej..ska vi ta och rodda ihop en träff??

malliz kommer förhoppningsvis upp i början av dec...Vill ju träffa alla..



Pöss

2008-11-14 @ 10:04:47
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: lillasyster

du kan alltid komma till örebro eller norrköping om du vill komma ifrån o om du vill hänga lite med din lilla syster:) älskar dej!!

2008-11-14 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0