Undrar...

... hur man frivilligt kan vilja jobba med att röja snö från Stockholms alla tak?
 
Vad i helvete liksom, det är ju LIVSFARLIGT! Just nu står ett gäng snubbar utanför fönstret där jag sitter (jag jobbar på 6:e våningen) på små vingliga såna där ställningar som hissas upp o ner. Jag sitter liksom här o har ont i magen, är orolig för dom! Tänk om någon faller?


... hur kan Linda Rosing få finnas med på varenda jävla tidningsomslag?

Asså jag måste vara dum i huvudet för jag trodde STARKT att hon var borta. Ute. Väck. Att hon inte längre var intressant för det svenska folket. Att alla tyckte som jag, att hon e en hemsk förebild för kidsen, att hon gjort bort sig big time och att hon helt enkelt var så jävla bortglömd. Men nehe, då "pryder" hon tjusiga månadsmagasin med sitt kattliknande ansikte. Vad är grejen??


... hur det kommer sig att jag fick fräknar, korta ben o kroknäsa när min syster fick fläckfri hy, långa ben och en liten nätt tjejnäsa?

Borde inte syskon påminna om varann? Borde inte de fina generna sprida ut sig jämnt på alla syskon och inte bara sätta sig i ett? Jag fick mormors fräknar. Jag älskar min mormor (älskade, hon e ju ängel) och tack o lov fick jag ärva hennes humör! Och så vette fan av mina släktingar som jag ärvde mina korta ben från, både mamma o pappa har långa tjusiga ben. Kanske mormor där också. Sen fick jag en liten kroknäsa. Mamma brukade reta mig för den där kråkan i muppetshow, asså med glimten i ögat... min mamma är inte elak kan jag lova... Kroknäsan fick jag i present av mor min som också har en liten kroknäsa. VARFÖR KUNDE JAG INTE FÅ ÄRVA MAMMAS TÄNDER? PAPPAS PIGMENT OCH HÅRFÄRG? MORMORS BOOBS?


... varför kan jag inte dansa nykter?

Jag vet inte vad jag ska göra med armarna och känner mig som ett riktigt FÅN om jag dansar utan att vara (ganska så mycket) packad. I helgen när vi slog runt i Falun så var jag inte tillräckligt packad för när jag dansade så kände jag mig som en riktig dork. Vad är grejen med det?


... hur Rock-Robin kunde åka ur Idol?

Jag har inte tittat så mkt denna säsong men de få gånger jag kollat så har jag blivit helt såld på Robin. Sist jag kollade så åkte han ur?? VAD ÄR GREJEN MED DET??? De andra framstår som ett skämt i jämförelse. Det är så cepe.


... om jag även nästa år kommer kuka ur när det är dags för Eurovision Song Contest eller om jag ska skita i att se skiten som jag lovat mig själv varje år?

Foka på den svenska tävlingen bara och dissa den stora. Jag hoppas det blir så. Men då kommer väl Sverige vinna så jag missar... vill man riskera det?



Nu ska jag jobba.

Ikväll hem till glina. Mina små stoltheter.

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Jag undrar oxå hur i helvete Linda Rosing gick från snuskiga löp till att pryda blanka månadsmagasin. Har hon betalt nån för att få vara med. Jag vill inte se hennes jävla fejja mer nu, trodde som du att hon var history.



Tydligen är det inte nog då det ska komma nån reality-show där hon ska hitta sig en kille. Bespara oss för fan!



Kram på dig

2008-11-26 @ 09:20:50
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Garbo

Får svindel av att bara läsa! Nä aldrig i helvitta jag går upp på stege ens....



Håller helt m om Frk Rosing mer intelligensbefriad hönshjärna får man leta efter,stackars förvirrade tjej och henne ser ungarna upp till!

Skydda dina kids



mmm varför fick jag min mammas gener!!

Vill inte va lik henne Agh!

Fast nu e jag mera lik pappa på mkt thanks!

Fast det jag sett av dig så e du snygg och hade jag dina spiror så skulle Martenskängan sitta perfekt utan glipor ;)



...kan inte heller dansa nykter och eftersom jag aldrig blir fuller längre så dansas det ej heller :)

Men jävlar va jag dansade förr om åren!



Robin ja,förjävligt att den lille gaphalsen Johan Palm e kvar.



Ja man kan ju inte låta bli att titta även om det är ett irritationsmoment Melodifestival Idol m.m



Ha det bra på jobbet nu/Kram



2008-11-26 @ 09:23:43
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Kan inte Rosing skotta snö då? det vore väl en elegant lösning!



En sak fru P, man får aldrig ALDRIG nämna sin mormors eller någon annan mormors tuttar, AAAALDRIIIIG! så det så......

2008-11-26 @ 12:20:54
URL: http://rutigclown.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ja Linda Rosing-fenomenet är ju bara för mycket men men...



Apropå kroknäsa så körde vi en djävla massa look-alikes på folk när jag pluggade i Sth för ca 10 år sen. Det djävliga var att det slutade med att jag var den enda som fick ett bestående smeknamn som Gonzo (det är väl han din mamma syftade på också?) Jag fattade aldrig varför efter som jag inte insett att jag hade nån speciell kroknäsa men men....Jag stör mig också som fan på att jag bara blev 1.75 lång och en del annat men o andra sidan får man väl försöka tänka på alla andra stackrare som fick mycket värre problem än så i livet...



Jag dansar inte heller nykter och fattar inte heller hur Rock-Robin kunde åka ut OCH hur tonårsbrudarna som skriker efter Johan palm är funtade!

2008-11-26 @ 18:24:47
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Cian

Har du kroknäsa?? tycker jag inte..Då ska du se min snok :)



Linda Rosing tycker jag mest synd om..

Idol följer jag inte

och snöskottning från tak måste vara det läskigaste jobbet ever..Om man bortser från kloakrensning..



Pöss på dej söt

2008-11-27 @ 07:44:41
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Malla

Snöskottning hit å snöskottning dit..



Stockholmare är hysteriska så fort det kommer lite snö.. För fan, låt snön ligga kvar.. 3-5 dagar är ju skiten borta ändå!



Pok



Mallaundrarvarförfolkinorrlandkankörabil/gåistanutanså´ntskitsomsnönojabralla

2008-11-27 @ 08:52:16
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: jama

Ha ha ha...du har så rätt i allt du skriver. Sånt där tänker jag oxå på. Min yngsta bror är snyggot bland oss syskon. Jag o den andra brodern är mer lika varann, och pappa. Medan yngsta har fått mer från mamma. (Men min pappa ansågs ändå som värsta snyggingen på "unga dar" har man hört av kompisars morsor..haha)



Och gällande Linda Rosing - MY GOD, det är ju synd om henne egentligen. Hur osäker är hon liksom inte. Har du läst hennes blogg??? Shit. Skriker ju ÄLSKA MIG - typ. Stackars människa.



Jasså du ska hem till kidsen i helgen. Jag vabbade igår då mina har ögoninflammation. M tar resten av alla dar, de har vart hemma sen måndags. Vi kanske kan leka i helgen? :-)



Kram på dig

2008-11-27 @ 08:58:27
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0