Jabba the Hutt?

Helgen som var gick inte bara i solens tecken utan också i spelets tecken. Det var VM i sällskapsspel med tjejerna. Äldsta har ärvt sin pappas dåliga-förlorare-ådra så där törs man fan inte vinna för hon lackar ur som fan... men ibland får hon förlora för hon måste ju lära sig!


Drakguldet. Två raka segrar till henne. En oavgjord match. Hon var nöjd. Och rik. Rekommenderas till alla med barn. Jävligt roligt spel faktiskt.


Lilla Hon o jag lirade memory. Det gick sådär. Hon har inte alla hästar i hagen, den flickan ;-)


Och så älskar vi "Finns i Sjön", jag o Äldsta. Ett kortspel vi spelar ofta. Jag behöver inte koncentrera mig och reglerna är enkla. Det gör liksom inget att två andra småtjejer klättrar på mig samtidigt...

Äldsta har Starwars-kortlekar och när vi spelat klart så började vi mobba varann.

- Mammaaaaa, jag visste inte att du fått horn! Säger hon och håller upp en kort med en ful fan på. Minns inte namnet. Sedan eskalerade det och det blev att vi hittade fulare o fulare kort. Skrattade så tårarna rann.

Kulmen nåddes när hon hittade det VÄRSTA kortet.

- Mammaaaa, värst va fet du blivit! Säger hon o håller upp ett kort på det värsta jag sett.


Jabba the Hutt??? Vem faaaan är det??? Det var fan bland det fulaste jag sett!

Jag har junte sett en enda jävla episod av Starwars. En sak vet jag dock nu... och det är att alla är jääääävligt fula.


Till något helt annat nu då... Igår fick mitt självförtroende en liten törn. När jag satte mig ned så sa det "RRRRITCH" och det gick en reva i ARSLET på mina älskade G-stars :-(

Började lipa o ringde x-kexet. Fick låna lite pengar så jag kunde köpa nya jeans på lunchen. Det blev våriga jeans.


Funkar?


Har inget mer att tillägga denna gång tror jag.

Eller... jag slänger ett par bilder på mig o Fröken Mitten också. Min lilla liebling!



På återseende.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde jag skulle få se revan! ;)

Snygg Butt hahaha jabba the Butt :D)))



/Garbo on the job

2009-04-07 @ 09:54:30
Postat av: DRC

Jabba The Hut! Ha ha, hon har humor den tjejen! Och mod!

2009-04-07 @ 12:05:03
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: pangis

Jabba the hut är inte att leka med inte.. Se filmerna..:-)

2009-04-07 @ 14:39:10
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mia

Myyys, med Balettligan.

Jag förstår dom... jag hatar också att förlora i spel.. Man spelar väl för man vill vinna????????

Annars behöver man väl inte splea? :o)

2009-04-07 @ 15:15:46
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Nina

Men vafan... jävla skitjeans som pajar?!! Najs o få nya... dom såg fina ut! Jag avstår jeans tills fläsket är av, prova jeans med massa fläsk går fetbort. Då tjurar jag sönder mig i provhytten.



Fiiiina tjejer du har gumman.... o ni ser ut o ha kul och så är det massa kärlek där oxå!



Puss på dig hjärtat!!

2009-04-07 @ 21:37:14
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Malla

Här är det vinnarskallar i hela huset.. Slutar alltid med anklagelser om fusk och traditiionell catfight..



Pok



Malladetsomintedödarhärdarbralla

2009-04-08 @ 08:49:44
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Mattias

Längtar tills jag får spela spel med Maxen! Hoppas han inte blir en dålig förlorare bara då jag har svårt för sånt! :)

2009-04-08 @ 09:01:47
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: pangis

På Stadium outlet i Örebro (Aspholmen) säljer dom G Star jeans för 299 kr..och de ser inte ut att vara flera säsonger gamla.. Acne jeans med á 1800spänn för 299 kr.. Det som är att de bara finns i små, smala modeller och det min vän borde passa dig som handsken. Vi spanar efter varandra på sälfjällstorget (om ni ska dit igen) på långfredagen.. I´ll be there..

2009-04-08 @ 09:11:09
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

just det jag ska ha min vita skidjacka..

2009-04-08 @ 09:11:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

Åker upp i kväll och hem på påskafton.. på eftermiddagen antar jag. Blir inte så mycket skidåkning då det är dålig snö i backarna.. Kör nog bara förmiddagspass.. Efter lunch såsar vi nog runt nere på sälfjällstorget så kommer ni dit så spana.. vita jackan solglasögon och kanske grå mössa:-) Vore häftigt att träffa er!

2009-04-08 @ 09:50:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Tania

Jag är så otroligt tävlingsinriktad hela tiden och är en jävligt dålig förlorare , så och den yngste sonen . Bör tilläggas att han och jag aldrig spelar spel ihop :)



Glad Påsk!

2009-04-09 @ 10:23:44
URL: http://taniastankar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska reklamera jeansen, dom ska inte gå sönder av att man böjer eller sätter sig ner, annat om man fastnar i nått.

Du kan reklamera i 2 år sedan du köpte jeansen.

Jag hade blivit tokig om mina jeans gick sönder så där.



Glad Påsk

Linda Bell

2009-04-09 @ 10:55:21
Postat av: Fru P

Linda Bell, jag lämnade in dom o de kommer laga kostnadsfritt så det får funka... så länge. Går de sönder igen så får jag reklamera o få nya!!! Tack för tipset. Puss på dig.

2009-04-09 @ 10:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0