Kuckeliku.

Så var påsken 2009 över. Haft en härlig helg i Sälen hos min mor. Inget mer att orda om egentligen... det var soligt, lugnt och skönt. Här nedan följer några bilder. Som vanligt.

Värsta skrattet kom i alla fall i bilen på väg upp...

Äldsta: Jag vill ha bulle!
Frk Mitten: Jag vill också ha bulle!
Lilla Hon: Jag vill osså ha bulle!

Paus.

Äldsta: Någon väckte visst björnen!

Vi skrattade så vi kissade på oss.


Så här ser familjen Taikon ut när vi är ute o kör... Fru P vid ratten.


Paus i Dala-Järna. Det måste förresten vara den värsta hålan i världen... gräns på allt byfolk!!!


Jag o Frk Mitten har pusspaus.


Väl uppe skulle kusinerna gulla. Äldsta m lillgrisen.


Hela kusinligan.


Frk Mitten o lillgrisen.


Boxer-Robban o syrran gosar med Balettligan framför Talang 2009.


Påskafton. Operation måla ägg.


Syrran o jag tog med Lilla Hon, Frk Mitten o lillgrisen till Sälfjällstorget o fikade! Pangbruden, vart var du?


Soooooligt.


Boxer-Robban o morsan grillar korv (ja jaaaaa jag vet...)


Morsan, syrran, lillgris o en mogen Fru P.


Fru P med bärs o bebis.


Lilla Hon o Frk Mitten känner på fjädrar.


Lillgrisen.


Lillgrisen o Boxer-Robban.


The svågers.


Huset.


Vi blev lite crazy o började dansa mitt på ljusa dagen... Jeppe o syrran foxtrottar.


Morsan o G buggar.


Lillbonus o hennes Viktor.


Boxer-Robban, lillgrisen o Balettliggan hoppar hage.


Två åkerspöken. Fru P o lillbonus.


Svåger P o syrran. Visst e hon fin i träskor?



Mer än så blirre inte idag.

He' på er.

Kommentarer
Postat av: Cian

LOVELY...





Nu är jag också hemma...När ska vi träffas?



Pöss

2009-04-14 @ 11:33:32
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Håller med Cian här ovan.

NÄÄÄÄR SKA VI SEEEEEEEEEEES???



Vilka härliga bilder.... vi är precis samma taikonfamilj när vi är i farten, hahahaha...



PUSS miss you!

2009-04-14 @ 12:06:07
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pangis

Raring.. jag var minsann på Sälfjällstorget, tittade på nån jävla Pippi på scenen samtidigt som jag spanade efter dig.. vart var du? KP fick hinka i sig massor av pilsner för att stå ut men ingen Fru P i sikte..

2009-04-14 @ 13:59:08
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Massa härliga bilder o mys som vanligt :)

Välkommen åter/Kram

2009-04-15 @ 08:11:48
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nellan

Aaaah vad härligt när det vänder. Jag ser fram emot tjejkväll i Bålsta-fyran! Krrrrrrrrrrrrrrrram (på skånska)

2009-04-15 @ 10:57:51
Postat av: Nellan

Och jag kommenterar på fel inlägg som vanligt. Lite klantig. Har inte riktigt koll på hur grejer funkar här ute på intärnett...

2009-04-15 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0