Filmkyssar.


Vilka är era favorit-filmkyssar?



Här kommer mina:


Cold Mountain är som en p-rulle för mig. Otroooooooligt erotisk sexscen. Men å andra sidan, vad kan gå fel med Jude??


Vackert. Kärleksfullt. Härligt kladdigt med lera överallt. Å så Righteous Brothers toner till. Oj oj.


Som sagt. Vad kan gå fel med Jude inblandad? I The Holiday är det lätta, sköna kyssar. Det rasslar till i alla tjejers äggstockar kan jag garantera.


Mmmmmmmoulin Rouge. Ewan McGregor. Vi hööööörs.


Nämen scenen när Jack o Rose rymmer in i en bil o kör hårt... Grymt.


Och ingen glömmer någonsin när Paula the Polack och Mayo the Wop har vuxenmys heller...

Kommentarer
Postat av: Cian

Jag vill också kyssa Ewan McGregor...



2009-08-04 @ 11:41:59
URL: http://sanctalucia.blogspot.com
Postat av: jama

Åhhhhhh...romantiskt värre. Kan inte komma på nån alls. Det är väl för du dragit de bästa här redan.



Kanske i Pretty Woman...eftersom hon inte vill kyssa på munnen. Och sen när det väl blir så, då är det KÄRLEK!



Kram på dig o tack för kommentar, svarade dig där.

2009-08-04 @ 11:48:18
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Magnus

Den där när Andy Garcia och Daniel Craig slaskar tratt i den där film...vänta lite...det är ju ingen film...det är ju bara min fanta...eeeh....nä men jag röstar för Titanic...verkligen...;)

2009-08-04 @ 13:56:53
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Fru P

Magnus, din dryyyyyge fan ;-)



Jama, mmmm Richard Gere går junte av för hackor han heller...



Cian, then we are two.

2009-08-04 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0