Kick-off!


Söndag idag. Känns cool. Har haft en bra helg, trots sömnlöshet o tjurig unge. Man kan liksom inte få allt här i livet, inte sant??

En sak är säker angående den här helgen, det var min kick-off. Nu är det dags igen. För ett par år sedan så körde jag o jeppe stenhårt en vecka o det gav frukt! Nu tänkte jag köra igen! Wish me luck!

Frulle idag: Naturell yoghurt, nötter o liiiiite liiiiite honung plus ett ägg o en kopp svart kaffe.
Lunch kommer bli: Omelett.
Middag kommer bli: Hamburgare hos syrran (Obs! Jag äter aldrig hamburgare med bröd, tar salladsblad istället).

På torsdag o en vecka framåt blir det hårdträning! Det blir ju så när jag har barnen varannan vecka... får köra stenhårt när jag inte har dem. Men när jag har barnen så måste jag foka på att inte trycka i mig onödigt med kolhydrater. Så det så!



Jag har även haft en bil kick-off! Joråsatte, köpte mig en ny fin bil i fredags :-) Världens finaste! Så nu är jag ensam ägare till en superfräsch Renault Laguna 2.0 16V Dynamique 5-d. Möööörkt blyertsgrå. 6-växlad. Värsta snubbe-magneten, som en kollega till mig sa ;-)

Jag känner mig superfoxy när jag åker omkring i den :-D

Kolla in skiten...



Har självklart bilder på bilen utvändigt men jag vill inte lägga ut reg-numret så det får bli en annan gång.
Mer då? Ja va ska man säga. Syrran var här i slutet på veckan o norpade med sig Äldsta hem i fredags så jag har haft helg med bara de små. Det känns skumt. Jag har ju skrivit om det förrut - även om vi är tre här hemma nu så känns det tomt eftersom det saknas en...

Men shiiiiit va kul hon haft det. Syrran, Boxer-Robban o Lillgrisen har tagit väl hand om min tjej. Hon har fått rida på häst, gått på bio, fikat o shoppat.

Idag åker vi o hämtar henne.

Här är lite bilder från min helg... vi hörs i veckan! Hej!


Man somnar av utmattning när man skrikit sig hes oavbrutet i två timmar...


För första gången på LÄNGE har jag kunnat sitta ner i en kvart o plöjt igenom mina älskade tidningar... Lyx.


Jag har varit helylle o bakat bullar...


... o sytt!!! WTF???!!!! Hjälp, vad är det som händer med mig???


Fick sällskap i mitt helyllande. Det är alltid trevligt.


Och lördagkvällen gick i skrattets tecken. Underbart! Tänk att man ibland kan hata den här underbara flickan??


O så den här då... hon e så jävla rolig...


Frukost på tre personer? Usch va skumt o konstigt...



 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ny bil, inte dåligt Fru P. Du kan du bruden!:-)



Å händig är du också, bullar o sy...

Som du vet så smälter man ju helt när man ser dina sockersöta små prinsessor, OMG så söta dom är!!! Charmtroll!:-)



Kör försiktigt idag när ni hämtar äldsta, snart är ni fyra igen och familjen är samlad!:-)



KRAAAAAM!!!

2009-08-30 @ 10:32:11
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Fru P

GULLE DIG ALEXANDRA :-)

2009-08-30 @ 11:04:15
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0