Min sommar 2009!


Första trippen till morsan.


Lekpark.


Diskmaskin installerad av älskade Vedder.


Skansen m barn o DRC (dock ej med på bild)


Hemmahäng.


Bråk med 3 tjejer.


Norrköpinghäng.


Håltagning.


Födelsedagsfirande. Jag = gammal.


Värsta presenterna.


Kolmården.


Kolmården.


Linbana Kolmården.


Glasspaus. Kolmården.


Hemmahäng. Fru P blev lite crazy o dukade upp middag på golvet.


Sjukhushäng.


Andra trippen till morsan.


Balettligan, lillgris o Boxer-Robert på soldäck.


Boxer-Robert gjorde hjärthamburgare till mina tjejer :-) Miiiiiii gulligt.


Kolla här då!!!!! Present från mamma. Änglafingrar!


En vacker lillasyster käkar giffel på soldäck.


Fru P dricker java på soldäck... Boob-job, tack!


Två aliens i poolen.


Fikapaus i poolen.


En stolt moster med ett stycke lillgris.




Tjae... det var min semester i stora drag.

Kommentarer
Postat av: jama

Åhhh va härliga bilder :) Sån där grej att massera hårbotten med testade jag i Göteborg i helgen. Jävlar i gatan, håret på armarna stod rakt upp! SKÖNT. Borde köpt en men hade inga cash på mig då.



Vilket sött brev från tjejerna. MY GOD!!!!



Boob-job...hahaha, du är rolig. Ja jag har en jobbarkompis, 46 år, hon har precis fixat till sina, blev jättefina :)



Stor kram!

2009-08-11 @ 11:57:26
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pezze

oj... varit en sväng inne på sjukan!!!

varför då?!?!

hoppas det inte har hänt ngt trist med ungarna eller dig?!?!? :O

men ser att du har haft en skön semester osv. .deteju sketabraju!!! :)

Postat av: Alexandra

Vilken underbar bild sammanfattning av din semester, du verkar ha haft det helskönt och det är du vekligen värd!

Du verkar må bra, i varje fall ser du skitfräsch och pigg ut! Toppen!:-)



Puss o Kram:-)



Ps. Jag är avundsjuk på dina fina döttrar, vill också ha så fina barn!

2009-08-11 @ 19:24:54
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: mallis in real life

Verkar som en fantastisk semester.



Tycker sommaren har gått otroligt fort, då är det bra att ha lite fint bildbevis. Balettligan + kusin är så fina.



Må så gott. Kram på dig.

2009-08-12 @ 08:09:30
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Malliz, ja det var en fantastisk semester! Balettligan o lillgris ÄR fina. Tack för komplimanger :-)



Alexandra, tack du e söt!



Pezze, jag var in en sväng på akuten. Åkte ju på urinvägsinfektion. Allvarligare än så var det inte... tack o lov!



Jama, en vacker dag säger jag bara.... en vacker dag skall de inte sloka mer ;-)



2009-08-12 @ 10:38:55
Postat av: Anonym

Snyggaste Rock n Roll Trasch Morsan ;) och hennes söta balettliga lovely picture :)

Ps:jag e 46 o har inte fixat tuttarna ;))))



/Kram från garbis

2009-08-12 @ 13:22:18
Postat av: Mia i Gävle

Ho ho... vilket tempo!

Härliga bilder, mest gillade jag bilden på lappen... där dom BER om att du ska vara deras mamma! HELT UNDERBAR



Go Girl!

2009-08-12 @ 15:16:22
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0