Svensk sommar.


Ut med handduk. På med lite faktor. Nu skall här solas!

Så såg det ut för ett par timmar sedan. Jag fick tre kvart i solen sen kom Mr Big Cloud med sitt gråa jag o täckte hela himmelen. FAN VA LACK JAG BLIR!

Jaha men då går jag till gymmet, tänkte jag. Men med närmare eftertanke så tar jag gymmet imorrn istället o går på bio denna gråa dag. Helt själv.

Sist jag var på bio själv var för typ sju år sedan då jag efter jobbet gick o glodde på "Hans o hennes". Då lovade jag mig själv att gå på bio oftare helt själv för det är ju jättemysigt. Och lyxigt. Gå på bio med sällskap suger egentligen... man snackar junte med varann. Man glor ju bara på film liksom.

Så nu ska jag packa handväskan med tuggummi, Grov White o en flaska vatten. Och om 1,5 timme skall jag sitta där o njuta av svensk film - "Sommaren med Göran" ska det bli!

Looking forward!



Ps. Igår kollade jag på hyrd "Gran Torino" med DRC o den filmen vill jag VERKLIGEN rekommendera. Helt sjukt bra. Helt sjukt jävla sinnesjukt satans helvetes SKITBRA! Pls see it.

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Här har solen skinit HELA dagen och jag har åter fått lite färg på mina ben och mage. I morgon ska det tydligen regna igen så man får passa på.



Gran Torino ska jag definitivt se men Sommaren med Göran hoppar jag nog över.



Kram på dig

2009-08-02 @ 21:17:58
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0