Time flies!

Min bebis fyllde tre år i onsdags. Vad hände????













Hon blev självklart firad i onsdags med sång o presenter på morgonen o mer presenter o middag på kvällen...















... men vi ska fira na mer imorgon igen. Då kommer min syrra, mamma, pappa o kusin o hälsar på.

Fattar bara inte hur hon som e så liten nu redan är tre år???


GRATTIS IGEN MIN ÄLSKADE BEBIS!


O en annan stor sak som hänt - min äldsta bebis har börjat skolan. På RIKTIGT!!! En ettagluttare har hon blivit och hon har till och med redan börjat få läxor som hon på STÖRSTA allvar gör.

Uj uj uj.




Rätt som det är har de tagit studenten. Hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Börja i skolan är STORT, tiden bara rinner i väg de som börjar skolan känns plötsligt inte som "barn" längr. De arbetar på och ifrågasätter och det är först då som man börjar förstå att det är en alldeles egen individ som man är mamma till..

Vad mörk lilla hon var som bebis..kunde tro att hon skulle få bruna ögon o mörkt hår..Hon är underbar, stora är lik dig frk mitten, sin appa men lilla hon vem??? Oavsett vem hon är lik, så har hon ett underbart leende o ser alltid så glad ut, är hon det?

2009-08-21 @ 20:13:40
Postat av: Helena

o jag kan inte stava längre :)

2009-08-21 @ 20:14:52
Postat av: Anonym

Dom är ju så underbart fina dina små prinsessor. Lilla hon verkar vara ett riktigt litet charmtroll och jag smälter när jag ser hennes fina leende!



Första klass, det är stort det. Spännande! Minns inte riktigt hur det kändes själv men minns att min lillasyster tyckte hon var så stor när hon började skolan. "Klara sig själv" var det som gällde och jag minns att mamma o pappa hade svårt att acceptera att deras minsta bebis blivit så stor... Måste vara svårt att hänga med i barnns utveckling med tanke på att tiden har en tendens att gå så fruktansvärt fort jämt!



Njut av dina underverk!

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans allihopa!



KRAM!!!

2009-08-21 @ 23:22:56
Postat av: Alexandra

Ja, det är mina rader här ovanför!

Men nu fick jag en anledning att titta på bilderna igen:-D

2009-08-22 @ 10:13:38
Postat av: pangis

Finaste flickorna i stan minsann! Grattis till lilla 3 åringen. du har helt rätt..Ett par andetag och de har tagit studenten..Satan vad tiden flyger fram

2009-08-22 @ 11:51:30
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Cian

Ja vad fan hände..du var ju nyss gravid liksom...



Pöss söt med de fina döttrarna :)

2009-08-23 @ 09:54:17
URL: http://galencirkus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till Lilla hon i efterskott :)

Och Grattis till Stora fröken som blitt ettagluttare,rart :)



Tiden går så oerhört mycket fortare när man har barn så är det allt,min blir 18 och jag har inget att komma med längre än söndagsmiddagar...



Måste lägga till att Lilla Hon är en kopia av Storasyrran! Hur kan man få 2 ungar som e så lika! :-0



/Kramen från garbis

2009-08-24 @ 07:13:58
Postat av: Fru P

Tack alla :-)



Jag bekräftar! Lilla Hon har alltid varit en kopia av stora storasyster o båda är rätt lika mig. Fröken Mitten är sin pappa upp i dagen.



Man kan dock se att Lilla Hon börjar sakta men säkert få några fler drag från den sidan också :-)

2009-08-24 @ 08:18:31
Postat av: jama

Söt-unge! Ja du, vafan tar tiden vägen? Om exaktt en vecka är det 3 år sen min minsting kom oxå. Galet!



Så underbara bilder!

Kram

2009-08-24 @ 10:26:29
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Grattis till den söta treåringen!!!

2009-08-26 @ 07:30:05
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0