Vilken flopp!


Har längtat hårt en hel vecka. Tog semester idag. Sett fram emot att få sitta med Äldsta i hennes klassrum idag. Sett fram emot värsta fredagen med mina små änglar. Sett fram emot värsta helgen med pepparkaksbak, utflykter o fina gäster.

Vad händer?

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrring! Dagis ringer. Fröken Mitten har "ont i magen". Sedan jag hämtat henne har hon KASKADSPYTT i flera omgångar. En halv ICA-påse i bilen. Och sen har hon sprungit fram o tillbaka på toaletten.

Nu är det bara att räkna timmarna för snart är det väl dags för Äldsta, Lilla Hon eller mig själv. Jag blir så jävla ledsen o trött.

Jävla magsjukehelvete. Far åt helvete med dig.

Kommentarer
Postat av: jama

Nämen fyyyy, fy fan. Ja de har ju sagt/mailat om att det har gått på dagis. Fyyy stackars er. Nu hoppas jag vi klarar oss här bara. J var hemma i onsdags + idag. Lilla A har vart hemma sen i onsdags (hon är tokförkyld). Uscha. Krya på er o hoppas ni får en någorlunda mysig helg ändå.



PS. Jag skrattade precis här för vi satt o åt mat jag o barnen (M jobbar). Så drar J igång med ramsan: " Tack för maten den var god...bla bla... Kon hette Kajsa alla börja BAJSA... Kon hette Lisa...alla börja FISAAAA.. Så asgarva han o lillasyster. Sen gick han från bordet o sa. "Den har Frk Mitten lärt mig".



;-)



Kram

2009-12-04 @ 18:16:52
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mmmmm jag hoppas också att det blir en någorlunda helg ändå :-( Just nu känns det inte troligt...



Ramsorna ja. Ha ha, hon har fler kan jag lova...



"Tack för maten den var toppen. Pappa brände sig på snoppen" är en klassiker nu.



Eller "Tack för maten den var tippen. Mamma brände sig på snippen" - GRÄNS.

2009-12-04 @ 18:19:28
Postat av: A

Urk! Magsjuka mitt i fredagsmyset! Vilken satans otur!

Hoppas att frk Mitten snart mår bättre och att ni andra slipper eländet.

Må så gott det går!

2009-12-04 @ 20:37:32
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Anders Ingvar

Lider med dig tårtan! Stay strong! Kämpa på.

2009-12-04 @ 22:03:22
Postat av: Sneakergirl

Haha härliga ramsor...vem har lärt Frk mitten dem tro?

2009-12-05 @ 12:09:25
Postat av: Anonym

Jösses! Hoppas du klarar dig i allafall

Kram



garbo

2009-12-05 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0