She's back!


Yup. Fru P är tillbaka från Värmland. Det var en helt ljuvligt underbar helg. Men det är väl fan att det gick så fort... man hann inte mer än dit så skulle man hem igen känns det som. Nåväl.

Kvistade dit i fredags eftermiddag.


CD'n från förra årets Melodifestival gick, som vanligt när vi åker bil, om och om igen. Fröken Mittens favorit "Kebabpizza" är numera även min favorit. Jag höjer volymen till max o vi sitter o skriker i bilen :-)


Java från Shell är ett måste!!


Fan hörni. Sverige är fantastiskt.


Första mötet! Lilla Hon är SJUKT nyfiken på denna "levande dockan". Kusin Vitamin.


Älskade morsan. SOM HON SKÄMDE BORT OSS denna helg. Jag o syrran kunde sova ut och hon duttade runt med våra barn medan vi kunde ha det softisch. Du e grym morsan. Älskar dig så.


Tror inte ni fattar hur idylliskt morsan bor. Mitt ute in the middle of fucking nowhere ligger det här fina huset som hennes gubbe byggt. Han har den gamla delen kvar (till vänster) som från början är ett litet torp. Sedan byggde han till den stora delen så nu är allt i ett. På sommaren finns pool o soldäck och runt omkring huset finns bara åkrar o skog. Helt ljuvligt är det!!!


Denna gången var det inte traktorn som var mest intressant. Nu är det skoter som gäller. Lilla Hon satt på den från det att vi kom ut tills dess att vi gick in...


Brrrrrrrum.


Vad säger man? Åter igen - Sverige ÄR fantastiskt.








Jag o Lilla Hon solar i solstolen.


Balettligan.


Snöänglar is the shit.


Fel sida lilla gumman...


Fröken Mitten med rosiga kinder.


Äldstas nya kompis.


Nu jävlar hörni. Jag o Lillbonus gjorden 5 km's runda och vet ni... det var fan ett hallelujah-moment. Det var en religiös upplevelse. Vi hade jämnt tempo o det var BARA skönt. Inte jobbigt alls. Spurtade sista biten o till och med det var SKÖNT. Tack gumman! Du är en GRYM lubba-partner!


O så blev det såklart en hel del gos med lilleman. Han e så söt att man vill klämma ihjäl honom!! Här är en utsliten syster med sin lilla pralin.


Storbonus kom med sin tvillingmage o sin make o han var på lilleman direkt :-) ALLA vill gosa med bebis.


Lördagsmiddagen prepareras. Här är Äldsta o Lillbonus igång med att göra guacamole.


Mormor o Lilla Hon stor-kramas!


Stolt kusin! Äldstas knä var det enda knä Lilleman sov i.


Lilla Hon helt fascinerad av Måns Zelmerlöf (eller hur det stavas)!


Söndag - dags för bad av liten pojke i vask.


Klart Äldsta ska vara med o dutta.


Morsan skämde bort oss med världens godaste kroppkakor innan vi åkte hem.


Fy helvete va söt.


Väl hemma igen så blev det bad av tre små brudar o sen Karlsson på Taket.


Okej... hur sammanställer man helgen då? Öhh, typ så här - FY FAN VA JÄVLA UNDERBART!
Tack älskade mor för att du är du och för att du rådde om oss hela helgen. Du måste ha dött
av utmattning när vi åkt hem! Hoppas inte!!

Sen måste jag säga några ord om Melodifestivalen också. Vilken OTROLIGT bra deltävling!!
Jag skrek såklart av lycka när The HEAT gick vidare för de var helt klart bäst. Sedan var ju Måns, Lili & Susi och Amy riktigt bra också. Eller Amy... henne gillar jag ju mest för att Äldsta är helt betuttad. Jag tyckte alla var bra förutom Cookie n Beans som var en enda stor GÄSP.


Hörs.

Kommentarer
Postat av: jama

Din mamma verkar underbar! Och vilket otroligt ställe hon bor på!! Shit va idylliskt. Både vintertid o sommartid kan jag tänka :)



Supersöt bebis. Hälsa din syster det. Fan man får ju ont i livmodern....ska man göra en 3:a tro?!?!?! ;-) Inte just nu kanske...



Alla behöver få avlastning sådär, och "baravara". Själv ska jag på spa om drygt en månad med mamma, moster o kusin (min födelsedagspresent).Lääääängtar.



OCh du har rätt, Måns, Lili o Susie och Heat var bäst!!

Kram!

2009-02-16 @ 12:50:49
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Cian

Underbara bilder..Som vanligt...



tick tack tick tack



Vad är det som låter?

Bara Cians biologiska klocka som typ överröstar allt!

Vilken underbar bebis..lite sugen på en tvåa :)



Pöss



tick tack tick tack

2009-02-16 @ 12:54:06
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Hi hi, ja visst fan tickar det på... t om jag sa vid flera tillfällen i helgen - fan, man skulle kanske ha fyra barn ändå :-D



HA HA HA HA. Det vore något i hästväg. Då smäller jag nog in i väggen på riktigt.



Tack tjejer. Jag skall hälsa syrran. Eller hon kommer säkert läsa detta själv :-)

2009-02-16 @ 12:58:16
Postat av: Sjuvagnsmamman

Dina egna gullisar ska väl inte komma i skymundan heller! Faan, bilden med de tre i vinterovareller går inte av för hackor. Trist bara att man måste åka hela vägen till Värmland för att få till ett sånt guldkort......



Men vad har du gjort med sista bilden? Lagt ett sandfilter över linsen eller??

2009-02-16 @ 13:15:37
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

7vagnsmamman, min mobbe tar tyvärr bilder med sandfilter när det är mörkt :-( Men tack för komplimanger :-D

2009-02-16 @ 13:17:47
Postat av: Garbo

Vad underbart det måste vara att få ha den ynnesten att få ha sin familj och kunna rå om varann skämmas bort o ha gemytligt umgänge tillsammans =)



Nu tar vi det på en gång Måns stavar Z E M M E L R Ö V så nu vet du det ;)



haha jag som tyckte det som var bäst var just Cockies and Beans vilken jääääla feeling! äkthet rakt igenom! och Amy fjanten får jag klåda utav vafan e hon inte 17 år va!!!



PÖSS!

2009-02-16 @ 13:39:12
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Garbo, HA HA HA HA. Underbart! Zemmelröv var namnet! Tur som sagt att vi har olika smak. Annars vore världen tråkig. Äkthet må vara sant men jag somnade nästan... o så trodde ena tjejen att hon var Bonnie Tyler.



Amy kan väl inte vara 17?? Hon måste vara max 15??



Nåväl. Hon e iaf söt som socker :-)

2009-02-16 @ 13:48:19
Postat av: Mia i GÄvle

MEN, vilken lovely helg ni har haft!!

Såna gånger är det värt att köra varenda mil!

Härliga bilder.



Deltävlingen bra?? Såg vi samma??? :o/

2009-02-16 @ 14:24:50
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: A

Guuud, vilken underbar helg ni har haft. Och vad idylliskt din mamma verkar bo.



Håller med om deltävlingen i Mello. Den var bra.

Man måste bara sätta på sig Melodifestivalglasögonen. Tror en del missar det.

Man kan liksom inte utgå från sin ordinarie musiksmak. Då skulle det mesta suga. :D

HEAT och Lili & Sussie höll jag på. Men Måns var bra också.

Amy Diamond tyckte jag vad duktig förr (när hon var yngre), men nu har hon liksom vuxit förbi sin barnsliga röst.

Cookies and Beans var astråkiga. Fula kläder hade de också.

2009-02-16 @ 18:27:16
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Jag som gillade Cookis and Beans. Tyckte för övrigt att hela deltävlingen var medioker. Orkar inte ens blogga om det. Markoolio gäsp och Petra Mede skulle behöva gå en charmkurs, hon är rentav elak mot deltagarna.



Jättefina vinterbilder. Jag gillar bad av liten bebis i vask.



Tack för din kommentar om min tat. Puss på dig

2009-02-16 @ 19:07:06
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Ååååh, vilken toppenhelg ni ser ut att haft! Härligt med ett avbrott i vardagen, göra det man vill och bli ompysslad! Underbara vinterbilder på dina små och bebisen vill man ju bara gosa gosa gosa med, super gullig!

Ta hand om dig!

KRAM

2009-02-16 @ 20:26:59
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Monkan

Vilka underbara vinterbilder, ser mycket härligt ut. Och visst e det underbart när man blir bortskämd av sin mamma.. :)

2009-02-16 @ 20:41:27
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: Lillbonus

Tack själv! Det får vi ta som tradition att göra om varje gång vi ses! :) Puss puss

2009-02-16 @ 20:56:10
Postat av: Mattias

Härliga foton och kul att helgen blev så bra!!! Stor avundsjuka hos mig när jag ser alla härliga vinterbilder!

2009-02-16 @ 22:09:34
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: DRC

Jisses vilket drömställe mor din verkar ha! Det är ju så där man vill ha det på vintern!

2009-02-17 @ 09:52:09
URL: http://www.rutigclown. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0