Snygga kroppar?

Jag o en kollega hade en gång en diskussion om hur en snygg kvinnokropp ser ut. Vi hade helt olika uppfattningar för jag gillar det mer "pojkaktiga" utseendet och hon det mer "kurviga". Vi har alla våra egna ideal, vilket iofs är kul. För tänk om alla ville ha silikonbröst, getingmidja och blont långt hår?! Uuuuhhhh va trist.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag är inte ytlig. Jag är inte fixerad. Jag tycker bara det är intressant! Och jag gillar kroppar! Både manliga och kvinnliga. Så det så.

Jag och kollegan gick igenom kändisar och deras kroppar och hon gillar tjejer så som Jessica Alba, Eva Mendez och Jennifer Lopez. Ja visst, det är ett gäng jävligt fina tjejer med otroligt vackra kroppar men jag hävdar fortfarande att de här tjejerna toppar listan av JÄVLIGT snygga kvinnokroppar:


Gwen asså. Rak snygg kropp, naturliga bröst o sååååå jävla självsäker o cool att man kan dö.


Pink asså. Samma sak här egentligen men den här sexbomben är lite bitigare. Mums.


Kate asså. Say no more.


Cameron. Känns också så naturligt och självsäkert. Me like a lot.


Och så Drew. Vältränad o så snygg.


Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Garbo

Jag gör mitt bästa för att gilla min egen ;)

Jag är meeer än kurvig just nu!

Fast jag håller med om att kläder sitter jävligt snyggt på en slank kropp men jag måste nöja mig med min o säga att jag tycker kurvigt e vackert! :D

2009-02-10 @ 14:45:54
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är en bitterfitta så de där smala snygga tjejerna kan fara åt HELVETE!



Fram för +10 kg,finnar och en badhairday från helvetet!



Tacka vet jag Oprah Winfrey....Där kan vi snacka kropp!

2009-02-10 @ 14:47:49
Postat av: Cian

Ja det var jag alltså..Bitterfittan

2009-02-10 @ 14:48:22
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Garbo, kurvigt är kvinnligt och vackert. Så är det ju bara. Jag hoppas folk uppfattar mig rätt här... jag tycker INTE (!!!) att anorektiska catwalk kroppar är vackert. Inte ett dugg. Jag gillar kvinnor som är STOLTA över sina kroppar - oavsett kurvor eller inte. Det är så himla sexig och vackert när en kvinna har stolt hållning och bär de kläder hon gillar även om kroppen inte är inom ramen av "det mediala". Om du hajjar... jag önskar jag också kunde vara stolt över min kropp. Men jag är sakta men säkert på väg åt det hållet :-)

2009-02-10 @ 14:48:37
Postat av: Fru P

Bitterfittan, ha ha... näääää inte kan du väl be tjejerna fara åt helvete?? De har nog kämpat på en jävla massa för att, inte bara skaffa sig muskler o något så när platt mage utan för att skaffa sig SJÄLVSÄKERHET och STOLTHET. Det är DÄR jag vill hamna. Upp med morrhåren o jag lovar - DU ÄR SNYGG OCH HAR JÄTTESNYGG KROPP Cian!

2009-02-10 @ 14:50:51
Postat av: Cian

Jo idag är jag bitterfitta!



jag ÄR stolt över min kropp..MEN..(som Tony Irving säjer)

Inte när den mensar upp sej och inte är som vanligt..sätter några finnar här och där,bubblar till magen så man ser gravid ut..



Men jag tror nog att även Gwen och company har sådana dagar



PÖSS på dej sötis..när ska vi träffs då?

2009-02-10 @ 14:54:01
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Cian, klart de har!!! Och svar på din fråga är: SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!!

2009-02-10 @ 14:56:07
Postat av: pangis

Tack för dom bilderna.. hade jag inte komplex förr fick jag det nu;-) Skämt åsido.. Vid 44 är det bara så att man tvingas acceptera vissa saker.. Kan sakna min platta perfekta mage men även när jag är smal är den inte samma mage längre..



that´s life helt enkelt!

2009-02-10 @ 15:34:12
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis darling, vem fan har platt mage efter diverse barnafödslar? Och efter 30 års ålder. Och dessa två kombinerat? Nej, det är bara att inse. MEN!!! Det är det SJÄLVSÄKRA som är sexigt och snyggt.

2009-02-10 @ 15:37:38
Postat av: Anonym

Fru P, är beredd att stämma in på din linje!

Smala tojta tjejer med inte för mycket barm is the shit! Så det så!



2009-02-10 @ 16:23:31
Postat av: Malla

Alla brudar som är självsäkra är så jävla snygga..



Själv är jag en köttbulle.. Men känner mig så snygg när jag drar på mig lagom kort kjol... Dr Martens, de höga, schyst skärp och en ball schal... Och min militärkappa... Då äger jag!



Men när man rullar runt i poolen med ungarna.. Så är det inte så jävla skoj..



Alla brudarna du bildade upp är så grymma.. Pga attityden... De får gärna vara mina tjejers förebilder..



Pok



Mallagillarsigsjältrotsalltbralla

2009-02-10 @ 18:30:41
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Jag gillar Pink. Hon är som jag i kroppen ungefär fast jag har något större balooobisar. Hurra för oss. Snygga i håret är vi oxå.



Ojdå, nu blev det nästan lite skrytigt.



=)

2009-02-10 @ 19:41:21
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Pezze

PINK o Brew Barrymore e coola som fan..



vill ha PINKs kropp o frilla.. men,, det blir nog inget sånt för mitt kropp o hjärnan total vägrar sånt ;)

men det e e hyfsat coola brudar du diggar ser jag :D

Postat av: gävletjej

Är benägen att hålla med dig..De är skitsnygga o har attityd..Det är det som driver mig att gå til gymmet två ggr/vecka trots att "min tid är förbi" med både attityd och vältränad kropp...Bara att acceptera att jag tränar för att må bra sen att det inte syns spelar kanske mindre roll, fattar inte ens att jag gnällde på min kropp för tio år sen, vilken idiot jag var då!!!! Du förresten, hänt nå mer med hon som babblar om din seperation till sina barn? Ha det /kram Helena

2009-02-10 @ 20:14:03
Postat av: Fru P

Gävletjejen, jodå jag o grannfrun har pratat o det var som man väntade sig "han har sett o hört att ni ska flytta o frågad mig - vad skulle jag svara" Typ.

2009-02-11 @ 08:40:59
Postat av: gävletjej

korkad brud....vad skulle jag svara???...hm som man kan ju som vuxen vara smidig, eller hur...vad hände med mentaliteten sköt dig själv?

2009-02-11 @ 18:10:49
Postat av: Anki

Du och jag har helt och hållet samma smak hjärtat.. Dessa brudar är så sexiga...

2009-02-12 @ 08:39:52
Postat av: Mattias

Tänkte ju komma med lite fler förslag på tjejer vars kroppar jag gillar men listan blir nog för lång för att få plats på Nätet :) När jag funderar lite så gillar jag egentligen tjejers kroppar i många olika former!



Jag är rätt häckfixerad och om jag måste rangordna så föredrar jag nog lite mindre häckar som J Alba eller min egen flickväns :) Fast gillar Beoynce, Shakira och J Lopez också hmm. När det gäller bröst så spelar det ingen större roll för mig om de är små eller stora faktiskt.



Pink, Gwen Stefani och de andra var ju bra exempel på tjejer med härlig attityd och fina kroppar. Jag har både haft mulliga och smala tjejer och tycker det viktigaste är helheten och att de inte vantrivs med sin egen kropp. Typ vill ha lampan släckt vid xxx med mera...

2009-02-12 @ 10:16:29
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Ha ha Mattias, du var bara TVUUUNGEN att ta med din flickvän ;-) Tuttinuttigt! Håller med dig, det är inga tråkiga tjejer du nämner. Fast jag gillar det där raka, pojkaktiga ändå lite mer... men som du säger - det är ATTITYDEN o HELHETEN som är viktigast. En mullig/kurvig tjej kan vara hur sexig som helst - bara hon själv tycker det.

2009-02-12 @ 10:19:02
Postat av: Helen

Har tre kids och platt mage...!

2009-03-02 @ 08:34:38
Postat av: Fru P

Grattis Helen!

2009-03-02 @ 10:53:14
Postat av: Fru P

Grattis Helen!

2009-03-02 @ 10:53:37
Postat av: LISA-ANNA

Har tre kids och platt mage...!

2010-01-14 @ 18:17:31
Postat av: Hj

haha...man brukar gilla tvärt om kroppar...jag som pojkfigur gillar kurvor och väninnor med kurvor vill strypa mig och stjäla min kropp :) men på det hela är vi nöjda ändå

2010-02-10 @ 11:24:44
URL: http://afranticheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0