Synd, Ola Rapace!





Nääääe Ola.

Det är väl fan va du gör bort dig. Nu på morgonen fick jag ta ner bilden på dig från min vägg här på jobbet för måttet var fan rågat när jag o kollegan såg dig i tidningen stå o klämma Spöket Rosing på stjärten när hon fyllde år!

Att klämma någon snygg tjej på rumpan är ju helt okej men då snackar jag SNYGG tjej!

Men viktigast av allt: VA FAN GJORDE DU PÅ HENNES 35-ÅRSKALAS???



Uuuuuhhhhhh va ledsen o besviken jag är nu.



Vem ska jag nu hänga upp på väggen just på den platsen när det nu är så tomt?

Kommentarer
Postat av: Fisen

Ååååå,nääää varför gjorde han så??!!!

Jag som hade hoppats på att han skulle klämma på min rumpa när jag fyller 35...

FYYY för Ola

Ja, det är bara till att kolla efter någon annan trevlig man å hänga upp, eller så kastar du gem och sudd (om man nu har sånt på sitt kontor)på Ola!

2009-02-11 @ 09:24:00
Postat av: Fru P

Fisen, ja visst!!! Jag hade planerat in att han skulle klämma på min när jag fyller också. Nedrans järnspikar. Dumma Ola. Vad har han för omdömen egentligen? Bilden är redan slängd så det får bli en bild på någon annan vacker man - med lite mer bakom pannbenet. Förslag??

2009-02-11 @ 09:25:48
Postat av: Nina

MÄH... vilken tonåring....



Well... Kylie Minoughes nya kille då??? Haru sett han?? :) WOOOW...



PUSS

2009-02-11 @ 10:40:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cian

Tommy Lee!



;)



Ta genast upp Ola ur papperskorgen och köp några dartpilar!

2009-02-11 @ 10:51:04
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Cian, TOMMY LEE!!! Huvudet på spiken! Tack. Skall printa ut en bild på en gång :-D

2009-02-11 @ 10:53:39
Postat av: Sjuvagnsmamman

Fru P hävdar att ni är några nyfikna djävlar som direkt kommer undra vad det är för ny galning som inkräktar i kommentatorsfältet....



Och så svaret på din fråga om vem som ska fylla hålutrymmet! Varför inte tapetsera din förbannade skärm med ytterligare perfekta konstalster och kärleksförklaringar från din tjej-trio!!



Nej, jag är INTE bitter för att min dotter inte skriver små lappar med "Ajlavju"

2009-02-11 @ 10:57:42
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Sjuvagnsmamman, DU ÄR FÖR JÄVLA UNDERBAR!!!!!!!

2009-02-11 @ 11:03:34
Postat av: Cian

Japp..Och hon har rätt..Iallafall jag är en nyfiken jävel :)



Själv får jag fina lappar med monster och bajskorvar...Men jag sätter inte upp dem på jobbet :)

2009-02-11 @ 11:04:13
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: jama

Hmmm...taskigt omdöme har ju karln. Men ack så vacker/läcker ;)

2009-02-11 @ 12:36:25
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Mattias

Att klämma tjejer på rumpan är knappast det värsta han pysslar med just nu verkar det som! Tack för din kommmentar! Ska nog återuppta gnällbloggandet ikväll eller nåt om Max magsjuka inte har sänkt mig ännu mer. Ha det!



Hade gärna kommenterat ditt kroppinlägg nedan också eftersom det är favvoämne men får göra det senare.

2009-02-11 @ 13:00:44
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: anniskattis

Så syyyyynd. För den bilden du hittat här är en 10-poängare!

2009-02-11 @ 13:05:05
Postat av: Fru P

Anniskattis, ja va fan. Eller hur. Han e så himla, himla fin karlsloken. Varför gör han så här mot oss...



Mattias, nej jag veeeet. Han e en riktig buse o han gör bort sig hela tiden. Så himla synd på en sådan bedårande man. Ser fram emot dina kommentarer i kroppsinlägget :-)



Cian, tror du o Sjuvagnsmamman skulle skratta gott ihop. Ni talar "samma språk"!



2009-02-11 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0