TREO

Idag har jag varit tvungen att ta en TREO och det händer inte särskilt ofta ska jag säga. Jag käkar Ipren på sin höjd om jag har ont i huvudet eller någon annan stans. Men idag krävdes det en TREO för det bidde en del alkohol o tobak igår.

Först...

... JAG ÄLSKAR DIG NELLAN! Tack för en underbar timme på Sturebadet. Det var ljuvligt och jag njöt av varje sekund. Favoriten var ändå den turkiska peelingen och vad-massagen. Shiiiiit så ljuvligt. TACK TACK TACK. Du e GRYM. Nu måset vi planera in nästa lyx-tjej-grej. Puss.

Sedan...

... TACK ALLA UNDERBARA TJEJER på jobbet! Det var en helt fantastisk kväll och jag hade skitroligt. Förutom den där knäpptysta minuten då jag gjorde bort mig big time. Eller gjorde bort o gjorde bort. Det är typiskt mig att prata först o tänka sen. Jag erkänner att jag saknar filter mellan hjärna o mun. Om jag hade tänkt ordentligt innan så hade jag ju förstått att jag var ute o cyklade. Fattar inte hur jag fungerar ibland.

Nåväl. Jag hoppas jag e förlåten.

Här är några bilder från kvällen:






 






Kommentarer
Postat av: Goran van Den Buske

Sturebadet? Där åt jag alltid frukost när jag jobbade i Stockholm.

2009-02-20 @ 10:22:35
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/
Postat av: VVV

Guud! Vad mysigt ni verkade ha det:-) Synd att jag inte kunde vara med. Men jag och min sambo var och beställde ringar till vår förlovning, och sen var det hockey. Inte så dåligt det heller ;-)

2009-02-20 @ 10:45:29
URL: http://blogg.passagen.se/varannanvecka/
Postat av: Garbo

Ååå va mysigt det ser ut!

jag ska oxå snart på tjejmiddag man behöver sånt mellan varven :)



/Kram o njut nu av minnena o ha en fantastisk skön helg

2009-02-20 @ 13:16:15
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: DRC

Tjejkväll, det ligger något mystiskt över såna när man är man, vill lixom vara en fluga på väggen....

Jag har oxå tagit TREO i dag, ty DRC var ute och slarvade även han i går, jo jag tackar jag!

2009-02-20 @ 13:50:21
URL: http://rutigclown.blogg.se/
Postat av: gävletjej

Såg hur trevligt ut som helst..Önskar mig detsamma just nu...tycker mest synd om mig själv för den j-a ryggen som värker..Hur troligt är det på en skala 1-10 att man trillar ur sängen och landar på sambons godisskål och får massor med utgjutningar o skit och inte kan röra sig på nästan en vecka???? Hemma för tredje dagen och har varit hos naprapat igen...men det blir sakta men säkert bättre... nyfiken gjorde bort dig i går?

2009-02-20 @ 13:58:32
Postat av: Anonym

Inte gjorde du bort dig inte! Alla vill väl framstå som erfarna och mogna. Ingen kan väl då ta illa upp för att bli tagen för att vara 8 år äldre än vad man egentligen är.....



Men, en stående elloge till dig för ditt (alltid) glada humör och din stämningshöjande personlighet! (Och nu var jag allts INTE ironisk)

2009-02-20 @ 16:29:23
Postat av: Sjuvagnsmamman

ok, jag menade inte att vara anonym, gick lite fort bara. Fina stavningar fick jag till också "elloge" och "allts", faan varför kan man inte redigera i kommentarerna.....

2009-02-20 @ 16:32:03
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Fru P

Gulle dig.

2009-02-20 @ 16:44:51
Postat av: Sara på ditt jobb

Jag tyckte att det var lite kul.



Speciellt eftersom Moa och jag var på systemet några timmar innan och jag lite käckt frågade expediten om hon ville se mitt leg. "Nej varför skulle jag vilja det" svarade hon trött.





2009-02-20 @ 16:59:22
Postat av: Mor

Nu är jag såååååååååååååå nyfiken på vad du nu gjort för att få en tyst minut????? Berätta! // Mor

2009-02-20 @ 21:16:50
Postat av: Malla

Hahha... Så där hade jag kunnat göra/säga.. Läckage i kopplingen mellan hjärna och käft är en vanlig åkomma hos oss 3 barnsföräldrar..



Pok



Mallavärstafelsägarbralla

2009-02-21 @ 10:42:22
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0