Vad är grejen?

Facebook asså. Okej jag hajjar det roliga med det hela. Att få se foton o höra hur det är med gamla polare men sen då?

Vad är det med folk?

Nu får jag väl äta skit men... vem fan bryr sig om VAD DU GÖR JUST NU? Vad är det med status-grejen?

"Ellen Nilsson skall strax sticka till bussen!"
"Lisa Strandberg har precis haft semmelkalas med barnen!"
"Sussi Persson väntar samtal från facket om hur det går med förhandlingarna..."
"Kalle Boström är kattungevakt."


JAHA??

Då vet jag...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, ja jag kan hålla med men bryr mig alla fall mer om det än alla djävla värdelösa tävlingar, puffar, cyberöl o allt möjligt skit som man blir överöst med måste jag säga.



Facebook skulle ju kunna vara roligt om folk verkligen orkade messa lite mer med varandra men alla har så fullt upp att adda många så kallade vänner på sina listor o skicka cyberkramar så det blir dåligt med prat. Alla fall bland mina kontakter tycker jag.

2009-02-24 @ 20:39:04
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Garbo on the job ;)

haha jag e såååå jävla skyyyyldig!!! hahaha

Fyller i så fort jag råkar gå förbi..ja den står på hela dagarna min burk...Tssss



Nu e jag på jobbet höhöhö ;)



/Kram i allafall

2009-02-24 @ 21:28:31
Postat av: Fru P

Garbo, tihihi... Du o många andra!



Mattias, yes. I totally agree.

2009-02-24 @ 21:35:35
Postat av: DRC

får jag en enda vampyrkyss till så ska jag se till att lägga ner hela jevla internet!

Personligen gillar jag ofta dock den där "vad gör du just nu" grejen.....

Jag tycker att FB bara blir roligare och roligare med tiden, så det så!

2009-02-24 @ 22:52:56
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Cian

På min status står det :

Trött på obstinat femåring! Nån som vill ha? Han är väldigt billig just nu!



Jag har slänt ut ett skampris på 50 öre snorsträngen men fan ingen nappar!



Pöss på dej sötis

2009-02-25 @ 07:18:37
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Statusgrejen är hur kul som helst men de flesta verkar dock inte fatta att man ska skriva i berättarform, inte i jagform. Det stör jag mig på.



Annars uppdaterar jag min status varje dag. Skitkul ju...



P&K

2009-02-25 @ 08:52:48
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Sjuvagnsmamman

VVFB! (våga vägra FaceBook) Det gör jag i alla fall. Men frågan är. Är det bättre att vada i Blogg-träsket???

2009-02-25 @ 09:31:21
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Malla

I hate FB... Vad är det för sjukdom liksom!??! Om ingen annan inte vet vad man gör... Finns man inte då eller?



Jag skiter i om folk ska med bussen... Har ju för fan fullt schå att hålla reda på om jag själv ska till bussen.. Eller till tandläkaren.. Eller bara på toan..



Sjuvagnsmamman.. Jag är med i VVFB..



Pok



Mallablirbaraförbannadpåallalåtsasvännerbralla

2009-02-25 @ 10:58:57
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: anniskattis

HA HA HA! Och det här med bloggande!?

2009-02-25 @ 12:23:07
Postat av: Nellan

Hihihihihi, anniskattis satte huvudet på spiken! Vem bryr sig om vad du gör just nu, vilka boybands du lyssnar på och vad dina ungar fick för käk till middag?







Jag bryr mig..! :)

Puss!

2009-02-26 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0