Hallelujah moment! Eller inte!

Igår körde jag o Anko STENHÅRT pass på Sats. DansAerobics på Odenplan 17:30 måndagkvällar ska det blir framöver. Asså varannan måndag för mig då rå... Shit i helvetet vilket roligt pass. Jag ville aldrig att det skulle ta slut!!!

Bredvid oss stod Pekka Heino o hans gulleplutt. Så tuttenuttigt så. Pekka är förresten supertajt. Värsta vältränad.

Nåväl.

Lokalen var fullsatt! Instruktören var så jävla grym att ni kan inte ana. Supertajt slimmad tjej med en massa jävla muskler överallt. Ascoola danskläder o dansade som en GUD. Åååååhhhh va jag längtar till nästa gång.

Men så finns det alltid nötter. Är det inte solarieluder eller geeks så är det low life losers eller wannabes. Eller som igår - bara idioter.

Det var som sagt FULLT med folk vilket gör att vi som är något så när normala uppe i kolan ser till att den som står bredvid en får plats. Man flyttar liksom på sig o hittar en plats där man inte står i vägen. Sen kör man tills man får blodsmak i munnen.

De flesta funkar så.

Men igår asså. Nääääää men då ställer sig några brudar vid olika tillfällen o dricker vatten. PÅ SIN PLATS!!!! Jaha, vad är det med det? Tänker ni... Öhh jo om man står blickstilla på sin plats o dricker vatten så kan de runtomkring inte röra på sig för det tar liksom STOPP.

Tre brudar gjorde detta lite då o då och jag höll på att bli tokig. Va i helvete. Gå åt sidan era feta grisar. Eller så ger ni fan i o dricka vatten. Eller ännu bättre - ge fan i att gå på passet. Ni kommer i alla fall inte orka längre än till februari då nyårslöftet är ett minne blott. Ge upp nu istället o gå hem o tryck i er prinsesstårta.

Usch va sur jag blir.


Kommentarer
Postat av: Anki

Håller med fullständigt, är helt såld.. Men jag kan nog känna mig som en av dom där fettona som drack vatten hela tiden och inte hängde med alls.. Men ge mig några ggr så ska vi snacka sen.



Puss på dig vännen!

2009-01-13 @ 14:09:07
Postat av: Mattias

Härligt med stenhård träning! Även om dansaerobics inte är något för en motorikskadad bollkile :)



Själv känner jag mig med sviter av ryggskott och det här senaste magproblemet rätt långt ifrån toppformen men om några dagar kanske, då djävlar!



Ja, Tina blev lite orolig för hon befarade ju att det var en hjärtattack men så var det ju inte tack och lov. Ha det!

2009-01-13 @ 20:06:44
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: bennixx

fan vad skönt med lite hederlig ilska. du är då bra rolig mallan!

2009-01-14 @ 14:55:21
Postat av: Fru P

Bennixx, härligt o se att du e här ibland o nosar ;-)



Mattias, tack för att du lever o mår bättre :-)



Ankan, 1) du är inget fetto 2) du hänger visst med 3) du drack vatten invid väggen som man ska!!

2009-01-14 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0