Mer skäms.

Aaaa det är sam-tjejen här igen. Sorry.

Var precis på gymmet o här kommer några rekommendationer i musikväg när man vill köra stenhårt på gymmet:


PÅ LÖPBANDET


1) "Don't leave me this way" med Communards.
Lovar att du inte kan låta bli o kuta. Och FORT dessutom. Jag zappar alltid fram till den låten när jag vill komma igång o jääääävlar va jag kör hårt. Idag körde jag den två ggr på raken. Kom i trans.

2) "Open Sesame" med Leila K.
Samma här. Man kommer i trans o ökar hastigheten.

3) "Dancing with tears in my eyes" med Ultravox.
Det känns liksom som om du är ute o springer på en gammal landsväg. Öppna vidder. Krispig luft. Trans. Trans. Trans.


MED MASKINERNA/LÖSA VIKTER

1) "Get up stand up" med Bobban.
Asså allt med Bobban funkar egentligen. Så jävla skönt gung o man känner sig lite knarkad. Skön liksom. Sitter man där framför spegeln med Bobban i öronen så klarar man fan vilka vikter som helst. Idag fick axlarna sig stryk av Bobban.

2) "Gangsta's Paradise" med Coolio.
Perfekt rytm! 10. Vila med lite "digga-med-huvet-o-mim-rappa". På't igen... 10. Samma typ av vila. Sen 10 igen. Skööönt!

3) "The Ripper" med Judas Priest.
Skönt att vara lite ARRRGGHHH när man kör. Det blir liksom mer distinkta rörelser då. Den här låten är perfekt när man kör bicar eller tricar. Man orkar hur mkt som helst.










Kommentarer
Postat av: Cian

Oj vilka gamla låtar



Men en nyfiken fråga..



När du kör bil..kan du ha vilken musik som helst??



Om jag hör en bra låt så gasar jag på hahahaha..så hårdrock är strikt förbjudet annars torskar jag lappen :)



Visst är du hos balettligan i helgen..busy eller?

Ska vi ta och svänga över gemensamt till onebuying??

2009-01-28 @ 14:50:25
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: DRC

Tung hårdrock eller rap är det som gäller när jag gymmar, men blir lixom lite arg, och stark!

2009-01-28 @ 17:56:06
Postat av: A

Vilka bra låtar!

Speciellt de två första tycker jag också är såna där som man blir "galen" av. :D



Men testa den här också: Mando Diao "Dance with somebody".

Refrängen går fan inte att stå still till!

2009-01-28 @ 21:36:31
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kör ju mina långpromenader, också med hög musik i öronen och vilken energi man får alltså! Helt sjukt skönt är det! Men du, jäklar va träningssugen jag blev nu. Lyfta vikter till nån riktigt bra låt! Måste nog skaffa gymkort:-) Kram

2009-01-29 @ 00:52:58
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Mallis in real life

Jag har väldigt mycket bra träningsmusik. Min favorit just nu är Tone Locs, Funky Cold Medina (remix) Skön takt precis hela tiden. Gillar annars mycket hårdrock och försöker ha med en hel del på passet. Audioslave, Godsmack och Metallica.



Sitter och knåpar ihop ett nytt pass till nästa vecka och märker att det lätt blir mycket disco och pop, men det funkar det med. Nelly Furtados Maneater ligger bra till just nu.



Angående ditt inlägg om träning är all träning som får en att må bra, bra. Jag tränar väldigt olika vecka från vecka. Jag lyckas behålla både mina muskler och min styrka. Man kanske tappar lite styrka om det går för lång tid, men det hämtar man upp väldigt snabbt, i alla fall jag.



Ha´t gött på gymet. Kram på dig

2009-01-29 @ 08:59:29
URL: http://mzmalliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0