Psycho!

Ja jag känner mig som ett riktigt psycho nu för tiden. Pendlar mellan en kopp choklad och självmord, som en god vän så fint brukar uttrycka det. Igår var skit. Idag är skit. Det är skit helt enkelt.

Tänker inte gå in på det men igår hände något jättejobbigt mig och Äldsta emellan. Jag har fortfarande dolken i hjärtat, därav mitt usla humör och min överkänslighet.

Ungjävlar o ställa till det med själ o hjärta!!

Det enda jag vill är att alla ska må bra...


Nåväl.

Så råkar jag höra "Barcelona" inifrån vardagsrummet. Det lät jävligt bra. Visste att Idrottsgalan höll på så jag förstod att det inte var Freddie o Montcerrat. Det tog kanske 25 steg för mig att ta mig från datarummet till vardagsrummet men på vägen dit han jag tänka massor. Vilka är det som sjunger? Hur kan det låta så bra? Det går ju nästan inte att sjunga den låten om man inte är självaste Freddie eller Montcerrat.

Ställde mig framför tv:n o dog på fläcken. Tårarna rann och jag log brett. Säger som farsan brukar säga: "tur man hade öronen för annars hade munnen gått ihop där bak i skallen".

Fy fan va vackert!!! Storstilat (som DRC brukar säga)!!!

Peter Johansson och Malena Ernman. VI HÖRS! Det där var fan inte illa. Oj oj.


Och så skulle jag gärna vilja ha Malenas armar...

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ojoj tvära kast!

Men kära du ibland ryker man ihop och barn är inte sämre än att dom är mästare på att krossa sina föräldrars hjärtan och är snillen i manipulation och i synnerhet kan dom utnyttja såna tendenser vid skilsmässor och dylika situationer...det här var bara 1 gång! kommer följa flera exempel genom uppväxten då man som förälder inte är vatten värd i sina barns ögon men innerst inne älskar dom oss gränslöst precis som vi älskar dom förbehållslöst!



PÖSS Madam :)

2009-01-20 @ 08:28:58
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Åh Garbo. Tack. Nu känns det lite bättre...

2009-01-20 @ 08:41:05
Postat av: Mattias

Låter jobbigt men förstår att ens barn kan framkalla mycket känslor åt alla möjliga håll det har jag ju redan märkt själv trots att vi bara är i början.



Tänkte själv kasta mig ut genom fönstret och bara skrika inatt av frustration efter ännu en sömnlös natt där jag har fördjävliga magsmärtor och stackars Tina får försöka lugna en övertrött grisförkyld gråtande Max som inte kan komma till ro och sova pga förkylningen.



Hoppas du kan få läge för lite träning idag eller imorgon då jag ju förstått att det är terapi för både dig och mig med sånt vid jobbiga stunder.

2009-01-20 @ 10:30:42
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: lillasyster

gör mej en tjänst, jobba inte på att få de armarna.. aaaaallllleeeeellllleeeesssss för stora ju. du har mycket finare armar än hon:)

love you

2009-01-20 @ 11:07:07
Postat av: pangis

Skriver under på vad Garbo säger.. och som mamma i en separerade familj ahr man till på köpet ett extremt dåligt samvete som gör att man reagerar ännu hårdare!! Men vet du.. i kväll är ni finsamns och gosar igen.. Barn lever här och nu.. vi vuxna grubblar.. ibland för länge:-) Kram min vän från en som rykit ihop med kidsen miljarders gånger men knappt minns det längre:-)

2009-01-20 @ 14:00:13
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis. Tack!



Lillasyster. Hmmmm... okej då... men lite mer åt det hållet!



Mattias. Låt oss träna som FAAAAN så fort vi får chansen :-)



2009-01-20 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0