Tragic.

Fastade i en massa intervjuer med Patric Swayze från amerikansk TV. Det är så hemskt och sorgligt. Killen har ju fått cancer i bukspottskörteln som ni vet och han har typ superlite tid kvar i livet enligt läkare.

"Nobody will put baby in a corner"

Snyft.

I skrivande stund berättar hans fru om deras 33-åriga äktenskap och hon gråter en skvätt. Usch.

Men så blir jag så jävla förbannad!! Rökning kan orsaka den här typen av cancer och eftersom han har rökt hela livet så har det förmodligen bidragit till varför han mår som han gör idag och när han får frågan om han fortfarande röker så säger han "yes".

WHAT??

Hur står det till fru Jill.

Hur kan han göra så här mot sig själv? Mot sin fru? Mot oss?

Hur tänker han?



Dumma Patric!

Kommentarer
Postat av: Garbo

Förmodligen röker han av det enda skälet att " nu spelar det egentligen ingen roll längre"



Ja man kan aldrig förstå ibland,har en gubbe i porten på jobbet som haft cancer har det forfarande går på cellgifter tappat håret magrat av och är värsta suputen och kedjeröker utanför porten halva dagarna "Hur tänker han"???

Vad kostar det inte samhället att sätta in åtgärder på personer som ändå inte skärper sig??



Jag e glad att jag slutade röka i tid har vart fri nu i åtminstone 6 år kan till o med va 7 tappat räkningen ;)



Ha en fin helg /Kram

2009-01-09 @ 09:28:28
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Håller med Garbo där... Det spelar nog inte längre någon roll för honom.. Han kommer inte bli frisk för det.. Han är rökt kan man säga..



Jag slutade för gud vet..12-13 år sen!! :-) Klarar man det ja då klarar man banne mig allt:-) Trevlig helg tjejen!

2009-01-09 @ 13:13:05
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: lillasyster

om jag hade rökt helt livet och fått veta att jag bara hade 1 år kvar då hade jag nog oxå fortsatt röka. om man ändå ska gå bort kan man väl fortsätta med det man gillar så mycket, varför ha abstinens och må pyton sista tiden i livet sitt??

2009-01-10 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0