Ungar asså!

Längtar ihjäl mig efter balettligan även om det bara var någon dag sedan jag träffade dom. De är så härliga må ni tro. Världens charmigaste o roligaste ungar kan jag lova. De har blivit harmoniska på något sätt (även om tandagnisslan och blodspill tillhör vardagen).

Alla tre har sina egna små personligheter o den ena är inte den andra lik. Äldsta är min själsfrände. Hon älskar musik, sång, bild och form - precis som sin mor. Hon gillar att vara lite "tuff" även om hon e tjejjig. Gillar hennes stil som fan. Fröken Mitten e sin pappa upp i dagen - full av satyg och märkliga bus. Hon e så rolig att jag skrattar ihjäl mig många gånger. Len som sammet i hyn och är gosig som få. Älskar att sitta i ens famn o mysa. Lilla Hon e en blandning av Äldsta och Fröken Mitten. Lika klok som sin äldsta syster och lika busig som sin mittensyrra. Men hon har en egen stil, kör sitt race fullt ut.

Älskar er ungjävlar.

Operation Hello Kitty-memory:

Alla tre är lika dåliga förlorare som sin pappa o det blir ALLTID någon som lackar ur...


Operation "se ut som en tant i mammas glajjer" fick följande utfall:

Fröken Mitten


Lilla Hon


Äldsta


En äkta tant.


Operation "titta på Fem myror...":

Alla ÄÄÄÄLSKAR Magnus, Brasse o Eva! Även deras morsa.





Operation "mamma ska rita bästisar och deras småsyskon":




Operation "se så krallig ut som möjligt":


Vad säger man? Fröken Mitten e fan min idol.


Lilla Hon o Äldsta e inte alltför muskulösa asså...


Jag var också med o tävlade.


Operation "ut o frysa kinderna av oss":






Helgen blir barnfri för min del. Är i stan o ska roa mig så gott jag kan. Ungarna skall med sin farsgubbe upp till Norrland o mysa på bondgården.

TREVLIG HELG ALLA. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Garbo

Trevlig Helg du med kan inte va roligt att längta,jag vet hur jobbigt det är att vara ifrån det käraste man har men det blir lättare med åren rent saknadsmässigt,min kille är ju nu 17 och inte så gosig o lekfull av sig längre ;)

Han ringer ofta och vi pratar på luren om ditt o datt han e fin min son :)



/Kram

2009-01-10 @ 09:07:52
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Trevlig helg.. jag minns hur mycket jag längtade när vi var nyseparerade men på något sätt så blev jag en bättre förälder. Jag fick "vila" upp mig mellan varven och hade ett helt annat tålamod när kidsen var hos mig. Ja så är det faktiskt än idag. Men ibörjan var det hemskt att längta. Ni gör det här riktigt bra Fru P! Kram

2009-01-10 @ 21:54:49
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: lillasyster

fasen vad jag älskar de där underbara ungarna!!! pussa dem från moster:)

2009-01-10 @ 23:01:16
Postat av: Nina

Gud va härliga bilder, hahaha...dina ungar en fantastiska!! :) Du me!!

Lilla hon har blivit så stoooor... o fröken mittens frilla passar henne sjukt bra! Hihi... när hon sitter i badet, hahahaha.. fan va kul!!



Hoppas du haft en jättefin helg gumman...PUSS



2009-01-11 @ 11:13:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej

Jag fullkomligt avgudar ditt namn på din lilla grupp.. Balettligan, helt underbart, precis som bilderna på dom!!

2009-01-12 @ 13:30:59
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0