Ajje!

Urinvägsinfektioner orsakas av bakterier som tränger in i urinröret och vidare upp i urinblåsan. Det ger olika slags besvär när man kissar. Om bakterierna tar sig vidare upp genom urinledarna och når ena eller båda njurarna har infektionen blivit allvarligare och ger svårare besvär. En sådan infektion kallas njurbäckeninflammation.

Det är framför allt kvinnor som drabbas. Män kan också få urinvägsinfektioner men det är inte alls lika vanligt.

Så är man tillbaka i träsket igen. Det är nu 7 år sedan sist. Knaprar Selexid. I fem dagar.

Fittskit va jag hatar detta urinvägsskit.


Spenderade min sista semesterdag på akuten igår. Det sög kan man säga. Men men vad ska man göra?
Tack snälla DRC för att du skjutsade mig o höll mig sällis.

Kommentarer
Postat av: pangis

Drick tre glas lingondricka eller tranbärsjuice varje dag under en tid och ta sen bara ett om dagen så slipper du skiten.. Jag lovar! Var även varsam med socker..

2009-07-27 @ 16:13:02
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nellan

Fy tusan vad tråkigt! :( Lider med dig vännen.

2009-07-27 @ 22:07:20
Postat av: gävletjej

Stackars dig, men citron hjälper oxå.. Ta "allt" kan inte slå ut varandra..

2009-07-27 @ 22:19:18
Postat av: Alexandra

Näe men stackars dig! Å vilket kasst avslut på semestern... Hua!



Krya på dig och rå om dig själv riktigt ordentligt, du är värd det allra bästa!



Puss o Kram

2009-07-28 @ 06:31:39
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0