Min husgud.



Det fanns... jag menar finns bara en som har skänkt oss så mycket känsla. Så mycket kärlek. Så mycket njutning och så mycket glädje. Detta är min enda riktiga husgud. Jag älskar Queen och Freddie Mercury.

Just nu bränner vi av Greatest Hits II på jobbet i högtalarna o jag o Jelvis ylar.

Freddies röst går rakt in i hjärtat, stannar där o gosar till. Hela jag uppfylls av total värme o harmoni.


Ovan bild är min favorit och den skall jag tatuera in som svartvit skiss någonstans på kroppen!


FREDDIE FOREVER.

Kommentarer
Postat av: SkäggMike

Kan inte annat än att hålla med.



Ylar vidare :)

2009-07-31 @ 15:44:30
URL: http://www.gallimatias.se
Postat av: Anders Ingvar

Ja, det är nog bäst att du tatuerar in Freddie på kroppen, för att heeeeeeeeeeeedra honom och så att du inte glömmer bort hans musik!



Queen = is the shiiiit!

2009-07-31 @ 16:04:47
Postat av: Fru P

Anders Ingvar, glömmer inte bort hans musik men jag vill gadda mig med honom - för han e vacker.



SkäggMike, let's yl baby.

2009-07-31 @ 16:10:08
Postat av: mallis in real life

Bohemian Rapsody är en all time favourite!!!



Grymt bra band och grymt synd att han föll ur tiden alldeles för tidigt.



P&K

2009-08-01 @ 19:09:04
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: pezze

ahh.. honom lyssnade jag mkt på då jag var yngre o hade hörapparat på mig.. :P

men jävligt synd att han dog... suck!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0