Tja.


Har fått en ny mobil från jobbet. Ny mobil - ingen ny sladd-som-man-för-över-foton-från-mobil-till-dator dock så alla fina bilder jag tagit från helgen som var får komma någongång senare i livet.

Norrköping var fantastiskt. Att hänga med Fröken Mitten var fantastiskt. Att hänga hemma hos syrran, lillgris o Boxer-Robban var fantastiskt. Att morsan var där var fantastiskt. Att gå på stan i Norrköping var fantastiskt. Alla presenter jag fått är fantastiska!

Summa summarum - helgen var grym.

Kärringen Fru P har blivit 35 och det känns väl... inte alls. Dessa snart tre veckor har dock gjort mitt ansikte 20 år äldre. Kan jag se i spegeln. Oj oj oj så sliten o gammal jag ser ut.

Men men.


Nu vill jag slå ett slag för Norrköping. VILKEN STAD! Känner den inte så bra ännu men det lilla jag sett I like a lot. Mysigt. Trendigt. Sött. Skönt. Lagomt.

Tips! Det finns en butik som heter CHILLI. Grym!!!!!!!! Köpte mig en stor canvas tavla över Times Square där för INGA PENGAR ALLS. Är happy as hell. Tydligen finns den butiken även i Örebro så var jag än åker - till mamma eller syrran - så kan jag vältra mig i detta HAAAAV av härligheter.

Try it - you'll love it.



Om 13 minuter gott folk........

............... PRISON FUCKING BREAK! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Fan...alltså! Jag suger...fett! Ska jag vara en bloggkompis som helt glömt fin födelsedag? Shit...pino. Förlåt förlåt förlåt. O grattis grattis grattis. Puss,love u!

2009-07-13 @ 23:38:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis, grattis i efterskott!

Tror inte alls du ser gammal o sliten ut, krävs tusen år för att få en fräching som dig till det så är säkerligen bara inbillning!



Du, chilli butiken finns även i västerås o uppsala. Nära o bra och där kan man shoooopppppa loss! Så mkt snyggt!



Puss o Kram

2009-07-13 @ 23:55:54
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Pangis

Grattis i efterskott, jodå den butiken finns i Öret, på Marieberg..bakom K Rauta.. men jag har inte stuckit in nosen där än.. Får väl göra ett besök nu när du rekomenderat den. Kram!

2009-07-14 @ 09:13:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

Grattis i efterskott!



Pok



Mallasolpåerallabralla

2009-07-16 @ 08:57:10
URL: http://www.desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Sjuvagnsmamman

Nä men hörru! Bara för att du har semester kan du ju inte lägga av och blogga. Jag vill läsa nya inlägg :)



kram

2009-07-21 @ 17:40:15
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0