Weak as I am!

Förövrigt en jävligt bra dänga med Skunk Anansie men även ett känslouttryck som just nu passar mig!

Jag känner mig otroligt svag. Trött. Utsliten. Energilös. Det är tre stycken rastlösa flickor jag har runt omkring mig som slår ihjäl varandra i parti o minut. Jag skäller o skäller men inget går in.

Har ständig ångest för att jag inte hittar på tillräckligt med roliga saker för dem... men vad ska man göra? Allt kostar pengar - allt kostar energi.

Denna vecka blir ganska lugn. Idag skall vi käka lunch hos deras pappa som installerat en värsting-studsmatta. Då får de hoppa av sig lite. Senare i em skall vi till Barkarby o köpa grejer.

Imorgon kommer Vedder hit o installerar min diskmaskin. HIPP HIPP HURRA. Det innebär dock ytterligare en hemmadag för de små :-(

På onsdag planerar jag att dra till Skansen. Hoppas på fint väder. Förhoppningsvis får jag med mig DRC också :-)

På torsdag skall jag klippa mig så då får ungarna hoppa lite mer studsmatta hos sin far i några timmar...

På fredag kväll drar jag o Fröken Mitten till Norrköping! Vi skall bo hos syrran, Lillgris o Boxer-Robban. Det blir en blast!
På lördag skall vi ha heldag på Kolmården, jag o Mitten. På kvällen huserar vi hos syrran igen o då kommer även mamsegull. Det blir födelsedagsmiddag :-)

Fru P fyller 35. GRÄÄÄÄÄÄÄNS vilken ångest.

Mamma borde ha ÄN MER ångest - hennes dotter är liksom 35. Hur gammal känner man sig inte då??

Söndag hem igen.

Sedan återstår ytterligare en vecka med de små. Då får jag förhoppningsvis några stranddagar. Snälla solen, kom fram igen!

Sista veckan, v.30, blir det rehab för Fru P. En vecka utan barnen. Skall viiiiiiila.


Hörs.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Grattis i förskott får man väl säga då. En annan har ju ända fram till december på sig att va 34, hehe.

Va på Skansen idag & det va väl så där men funkar ju, Kolmården dock kommer bli skoj för er! :)

Ha en härlig semester! Kram Mon

PS. Kom att tänka på idag faktiskt när vi va med i luciatåget, hur länge sen e inte det lixom, oj?!

2009-07-06 @ 19:42:25
URL: http://mrsevans.blogg.se/
Postat av: lillasyster

längtar som fan till helgen!!!!!! skynder er!!

2009-07-06 @ 21:31:00
Postat av: A

35?!?! Rena barnrumpan! ;D

Inget att ha ångest för.

2009-07-06 @ 21:45:04
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Fru P

A, ha ha... allting är relativt :-)



Lillasyster, det kommer bli sååååå grymt härligt. Jag o Mitten får gosa med Lillgris o jag får hänga med min kära lillasyster o morsa :-)



Monkan, oj oj oj jadu det är LÄÄÄÄNGE sedan vi lussade :-) Vi var ju värsta kändisarna ju. TV o Tidning liksom!!

2009-07-06 @ 23:08:20
Postat av: Pangis

Jag är inte ett dugg avis på dig..Tufft att vara ensam med tre småtroll, hur söta dom än är.. Jag hade arslet fullt med två! Jag är inte heller avis på din ljuva ungdom.. Det är bra mycket skönare och lugnare att vara 44 än 35..:-) Puss på re!

2009-07-07 @ 19:56:17
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Veronica

Jag har också ångest över att vara 35. Usch. Halvvägs till 70. Typ medelålders!! Jag har också barn som näst intill slår ihjäl varandra tyvärr. Inget går in hur mycket jag än skäller. Suck.

2009-07-11 @ 11:00:11
URL: http://blogg.passagen.se/vermol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0