Salem Al Fakir.


Först bilder från min OVERKLIGT LJUVLIGA dag o kväll med Äldsta. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Vi hade så roligt o mysigt att ni inte kan ana. Gud, vad jag längtar hem till de där små liven nu asså. När jag skriver detta just nu fylls ögonen med tårar... det har bara gått en dag men klumpen i magen har redan växt o blivit stor :-(


Skitgubbe.


Memory.


Vår stad - Blåköping (ett projekt som aldrig verkar ta slut).

När jag lämnade min snäcka på skolan i går morse så lipade jag lite. Men men, det går ööööööver säkert.


Igår kväll var jag på tidningen Chic's 1 års fest på Undici. Det var väl... blaha blaha... liksom. Face it! Jag är ingen röda mattan-tjej med high heels o paljetter. Jag morsar inte på mina polare med luftkyssar på kinderna - nä jag kramar om dom på det bondiga hårda sättet.

Det fanns dock två höjdpunkter med den här kvällen.

1) Salem Al Fakir.
2) The goodie bag.

Jag har ALDRIG förr lagt märke till honom. Men när han ställde sig på scenen så föll jag som en jävla fura!




Fru P blev lite kär helt ärligt. Och vackert sjunger han också den där Al Fakir. Tänk va nöjda hans föräldrar skall vara - en vacker Salem och en vacker Nasim (jag är inte ensam att sitta o njuta framför Bolibompa av alla mödrar därute va...).

O så fick vi höra en helt ny låt av Perelli igår också! Den heter visst "Hero".


Min mobil tar inte så skarpa kort har jag märkt... eller så är jag inte tillräckligt stadig på hand. Har i alla fall bandat in låten så Äldsta o Frk Mitten kan bli impade när jag kommer hem :)

Innan jag gick hem köade jag för att få min goodie bag. Man fick välja ett par dojjor från Bianco Footwear och så fick man en scarf (jag fick två då jag känner hon som stod för eventet *skryt*) samt ett litet Elisabeth Arden kit.



Ha ha, såååååååååååå INTE Fru P hela denna tillställning. Alla skorna hade minst 10 cm klack så nu äger jag ett par sommarpjuck med en 10 cm's hög silverklack. GRÄNS!


Det var Salem som gjorde kvällen. Resten var skräp.

Kommentarer
Postat av: jama

Jag hade kunnat tagit din plats annars!!! ;) I love glamour...tror jag. Låter iofs lite töntigt med det där kindpussandet. Men allt annat - mmmmmmmmm.



Gillar oxå bröderna Al Fakir. Nasim är sån solstråle o spillevink o brorsan hans gör bra musik!



Jag fick höra annan skönsång i går kväll, dagisbarnen sjöng för oss medan vi grillade korv. Din Fröken Mitten tog i ända från fötterna! Så jäkla härlig onge!!



Kram!

2009-06-17 @ 08:57:36
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pangis

Raring..Det hedrar dig!:-)

2009-06-17 @ 19:56:55
Postat av: Fru P

Pangis, vad hedrar mig???



Jama, ja du hade kanske trivts bättre än mig bland lösögonfransar o champagne... jag hade hellre varit på en stökig hårdrocksklubb med whisky eller öl i handen. Men men, tur att det finns något för alla ;-)

2009-06-18 @ 07:45:39
Postat av: Mallis in real life

Det låter ju som en skoj afton och gratis skor är aldrig fel.



Skönt att äldsta är hemma igen. Förstår att du har saknat henne.



Ha nu en riktigt härlig midsommarhelg. Kram på er alla fyra.

2009-06-18 @ 09:05:22
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Malla

Pok



Tiil dig, dina tjejer och alla dina bloggisar som numer är kodade.. Hälsa att de saknas!



Pok



Mallaskaintedansaruntstångeiårbralla

2009-06-18 @ 10:24:43
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Fru P

Malliz, ha en UNDERBAR midsommar du med vännen!!!!!!



Malla, jaaaa det är förskräckligt. Saknar dom också... Jag tänker inte heller dansa runt en stång :-(

2009-06-18 @ 10:45:57
Postat av: A

Vicken kväll! Tycker det låter jättekul, även om kindpussandet känns way out för mig.

Men ett par klackskor skulle jag inte tacka nej till. Fast de skulle ju antagligen bara användas framför spegeln hemma.

"Hero"? Det var väl den hon vann melodifestivalen med förra året? Eller skojade du bara nu, och jag är trög?

Eller har hon gjort en till låt med exakt samma titel? Låter ju inte troligt.

Det är nog jag som inte fattade ironin, eller nåt.



Ikväll ska jag se Kvarteret Skatan i alla fall! :D



Hoppas du får en fin midsommar trots att du saknar tjejerna.

2009-06-18 @ 11:08:25
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tjejerna kommer säkert ha det bra där dom är och dom vet att du saknar dom och att du alltid finns där oavsett avståndet mellan er. Vips, så har dagarna flygit fram och du har dina prinsessor hos dig igen.



Njut nu av att det är helg och ha en riktigt trevlig midsommar!



Puss och Kram

2009-06-18 @ 12:52:49
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Tania

Du kan skänka skorna till mig :) Jag ääääälskar höga klackar !

2009-06-22 @ 13:11:54
URL: http://taniastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0