Tack...

... Johan, David, Rakel, Vanna o Anna! Ni är så jävla UNDERBARA o får mig att skratta HÖGT och hysteriskt!!

Kvarteret Skatan is the fucking shit!!! Om jag med två ord skall beskriva min humor så är det "Kvarteret Skatan". Knorren i varje sketch får mig att kikna av skratt.

Såg i tidningen att de börjar sända repriser på denna underbara komediserie och hjärtat började slå extra slag. YES YES YES!!! Så ikväll 21:30 satt jag nailad framför tv:n o fick återigen uppleva ett tokgenialt avsnitt. Thank God.

Det är inte ofta man sitter för sig själv i soffan o skrattar så man kluckar men till Kvarteret Skatan så gör man det. Det är så otroligt, fantastiskt och underbart roligt.

Alla skådisar är fantastiska men David Batra tar nog priset ändå. Eller nä... alla är fan lika bra o lika roliga.



Aaaahhhhh va jag gillar detta!

Vad är en vecka på Kreta i jämförelse med ett avsnitt av Kvarteret Skatan?

Kommentarer
Postat av: jama

HA ha ha. I love it tooooo!! Jag bara ÄLSKAR det där julavsnittet...när de öppnar fel paket o mormor får en dildo. Och de får en kattunge i ett paket av kompisarna. HA HA HA HA. Jag kissade nästan på mig av skratt då minns jag!



Har HELT missat att repriser har börjat. Fasen då!



Ha en najs helg. Själv blir det Öööööööörebrooooo. Längtar!



Kram

2009-06-12 @ 08:27:24
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Har aldrig fastnat för Kvarteret Skatan. Har nog inte gett det en chans helt enkelt. Ska kolla på repriserna nu.



Ha en trevlig helg. Puss och kram.

2009-06-12 @ 09:49:55
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: A

Fan, det missade jag!

Älskar "parmiddagarna"! :D

2009-06-12 @ 10:53:56
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nicke kusin

Det kommer ju en föreställning med denna uppsättning på Rival med början den 30 september. Kolla in och boka!

http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE&artist=KVARTERET+SKATAN&gclid=CLPe6tT-hJsCFQMEZgod8jihog

2009-06-12 @ 16:58:29
Postat av: Fru P

Jama, mina favoriter är också julavsnittet! I synnerhet när Ulf firar jul hos sin tjej o hennes familj. När de skickar runt en armprotes. HA HA HA det är så kul att man dör.



Malliz, du har missat något! Try it - you'll love it!



A, såklart att du gillart :-) Spana in SVT på torsdagar!!



Nicke kusin, en som har lite koll :-) Det finns i blodet hihi. Jag vet... skulle så GÄRNA vilja gå på en föreställning. Undra om det är lika roligt live som på tv...

2009-06-12 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0