Vått.


Jag har hajjat att jag inte är den enda i detta avlånga land som bloggar om vädret just nu. Men va fan ska man göra? Detta är ju förjävligt! Varför pissar Gud på oss?

Det är värsta skämtet ju. Jag har endast idag sprungit ut och in ur bilen och på dessa korta stunder blivit totalt genomblöt. USCH.

Gud må pissa på oss men tack ändå hörru däruppe för att du förser mig med goda vänner o fina sällskap. Idag drog jag o de små iväg till stora staden. Blev bjudna på lunch av 7vagnsmamman o hennes två praliner. Sen åkte vi alla i samlad skara till Tekniska Muséet. Det var High Chaparal för de små. Ljuvligt.

Mitt nya mål här i livet är att försöka åka iväg oftare med de små på sådana utflykter! Och muséer helt ärligt, det är ju helt underbart! Jag måste själv försöka ta mig iväg också. Med de små hinner man junte lära sig något själv då man har fullt sjå med att hålla koll på dom där små liven som springer runt som jehun...

Fru P skall innan året tagit slut besöka Stockholms flesta muséer. Med eller utan ungar.


Och så till något annat. Nu äntligen har syrran bjuckat på några foton från deras stora dag. Några futtiga foton dock, hoppas innerligt att det bjuds på fler å det snaraste.

Kolla in vilka snygga jävlar:


Weasel o Boxer-robban!


Inatt kommer Äldsta o Jeppe hem. Åååååhhhhh va jag längtar. Hjärtat BRINNER! Imorgon när de vaknat så skall de komma hit. Jag kommer krama ihjäl na. Eller nä, det kommer jag inte få. Blir glad om jag får krama henne i en sekund - hon är junte så kramig av sig (hon tycker ju det är larrrrrvigt att kramas)...

Imorgon har jag semester. Så efter att vi umgåtts lite alla fem så kommer jag knycka Äldsta o ha henne för mig själv resten av dagen. Hon måste sova här också. Det behöver jag. Och förhoppningsvis hon också. Min fina, härliga o underbara lilla ungjävel.


Austin Powers helt allvarligt. Är det någon som över huvud taget tycker han e rolig? Gav det ett försök ikväll men jag fattar inte. Tycker inte det är kul alls faktiskt.


Natti natti.

Kommentarer
Postat av: pangis

Jag tycker Powers är kul.. en defekt jag har:-) Härligt att tjejen din kommer hem och brudparet var stunning vackra!!!!

2009-06-15 @ 08:07:26
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: jama

Det är galet vad det regnat. Vi slapp det dock i lördags för i Örebro var det helt ok väder faktiskt!

Ibland ska man ha tur =)



Nä tacka vet jag "Kvarteret Skatan-humor" va!!?? ;)



Kram

2009-06-15 @ 09:28:34
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Ankan

Älskar Weasel´s klänning, faaan vad snygg!!



Musikmuseet är att rekomendera..



2009-06-15 @ 11:36:39
Postat av: Nina

Fiiiina!!! Gud så fina... och vilken överraskning! Hihi, jag hade bölat sönder mig själv helt klart! :)



Härligt att lilla trasan kommer hem hjärtat!!



KRAAAAAAAAAM

2009-06-15 @ 16:16:10
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pezze

hihi.. ha austin power filmerna kan bli lite väl för mkt ibland....

vissa scener kan vara rätt så kul..

men en del scener har föörrr mkt tjôt som får ögonen(öronen) nästan blöder!!!

Postat av: mallis in real life

Jag ÄLSKAR Austin Powers-filmerna. Jag har allihop. Tvåan är dock den stora favvisen.



=)



Kram

2009-06-16 @ 11:20:13
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Anders Ingvar

Vilken tjusig syster!

2009-06-16 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0