Fokus armar!


Nämen jag säger bara VI HÖÖÖÖÖÖÖRS vilken skräll i lördags! Så otippat! Mezzosopranen Malena med världens snyggaste armar går o vinner! Frågar ni mig så tycker jag det är ascoolt.

Jag gillar Malena Ernman. Har alltid gjort. I mitt hjärta fick hon värsta uppåtschwinget när hon uppträdde på Idrottsgalan. Hon sjunger ju som en... operasångerska och har även en sådan karisma! Det lyser glimt och humor om henne.

Gillar låten "La Voix" också. Den svänger (ja jaaaa den är lite en rip off men va fan) och gör mig glad.

Men framför allt - VILKA JÄVLA ARMAR kvinnan har! Jag har tjötat om det tidigare men det är ju helt sjukt. Jag tycker det är så jävla SNYGGT! Hela hon är ju astajt!



Nu är det fokus = armar för mig! Torsdag morgon - morgonjogg. Fredag em - gym. Lördag em - gym. Lördag kväll - nattklubb. Söndag - vilodag. Måndag kväll - DansAerobics. Tisdag lunch - gym. Onsdag kväll - BodyPump & DansAerobics... sen får jag se hur resten av veckan kommer att se ut.

Mors.



Kommentarer
Postat av: A

Höll ju, såklart, på Carro! Men Malena är grym hon också.

Och hon har nog större chans i Moskva än vad Carro skulle ha haft.

2009-03-16 @ 10:46:00
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Sjuvagnsmamman

I´m in! Snyggar armar ska de bli! Tänker dock inte hålla samma träningstempo som du min vän!

2009-03-16 @ 12:11:12
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: DRC

vad konstigt hon står den där tjejen!

Bra schema där fru P! kör så det rycker!

2009-03-16 @ 13:14:46
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: pangis

Malena fick min röst, helt kalrt. hela hon går hem i rutan tycker jag. Makalös utsrålning och en röst "To die for"

2009-03-16 @ 13:15:31
Postat av: Fru P

Pangis, du har smak tjejen!



DRC, var ska det rycka någonstans?



7vagnsmamman, härligt! Vi kör så det ryker de luncher vi kan iaf. Visst?



A, totally agree.

2009-03-16 @ 13:18:34
Postat av: Mia

Bra sagt!

Sveriges SNYGGSTE armar.... jag vill lägga till AXLAR, sjukt snygg! Jämt!

2009-03-16 @ 14:32:36
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tycker det var många hyfsade låtar i Globen som det ofta blir numera men hade ingen superfavorit även om jag gillade UggelCaroline mer och mer.



Tänkte inte så mycket på operabrudens armar men däremot lite drägel över en viss Hedlund-syster :) Operatjejen har förresten växt upp där jag bor nu har jag hört men där upphörde likheterna tror jag.



Hoppas helgen har varit bra och träna inte ihjäl dig nu bara!

2009-03-16 @ 15:22:48
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Pezze

hon e jävlig cool!!!



röstade på henne..

det e ngt med henne som jag gillar!!!



coolt med annorlundare musik/låt än de andra som brukar vara med varje år..

hoppas hon manglar till alla konkurenser i schlager..

annars kan vi lika gärna lägga ner detta skiten...

Postat av: Fru P

Pezze, yes she will mangla!



Mattias, kan meddela dig att en viss Hedlund-syster hånglat med en kompis till mig ;-) En KVINNLIG kompis :-) Lyllo henne va?



Mia, attans att jag glömde axlarna för visst har du rätt. Jesus så snygga.

2009-03-16 @ 21:01:07
Postat av: Mattias

Oj, en kvinnlig kompis också! Hmmm det skulle man ha sett :)

2009-03-17 @ 10:28:25
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0