Kåtslag & pungspark!

NÄMEN HUR KUNDE JAG GLÖMMA??? Hur kommer det sig att jag inte bloggade om detta det första jag gjorde imorse när jag kom till jobbet för jag var verkligen i ELD och LÅGOR när jag kom in genom dörren.

NÄMEN VAD HÄNDE DÅ??? Jo, jag hoppar på t-banan mot Ropsten på Centralen och i ögonvrån känner jag något.

Kollar dit och där står...



På fullaste allvar asså. Jag höll på att skita på mig. Han bara stod där. Det var som om han hade en aura kring sig liksom. Jag fattar inte att jag inte slängde upp mobilen o tog kort men jag kom inte för mig någonting när jag stod där. Var bara helt förlamad. Helt jävla asförlamad.

Jag blev lite ledsen när jag klev av på Karlaplan. Jag ville inte gå ut ur vagnen!!! 

Undra va Jude skulle åka? Kanske har han en kompis i Ropsten?


Neeeej jag e inte dum i huvudet. Klart det inte var Jude himself. Varför skulle han ta t-banan från Centralen kvart över åtta en tisdagmorgon? Men det var fan den värsta look-a-liken jag sett! Trrrrrråkigt att det var en Jude-Law-look-a-like... not.


Well well. Nog om kåtslaget. 

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

 
Jag har nött om det tidigare men JAG LOVAR ATT JAG TALAR SANNING när jag säger att "Close to me" med The Cure får vem som helst att vakna på morgonen. Den får vem som helst att dra på munnen och den får vem som helst att njuta lite mer av livet.

Det är så. Jag lovar.

Robert Smith har en av världens coolaste röster och jag vill bara käka upp honom när jag lyssnar... han liksom får till det där lilla extra som ingen annan har.


I love you Robban.

I morse när jag satt på pendeltåget (innan jag såg Jude mao) så kände jag riktigt att våren på ingång. Folk såg så glada ut och ute var det plusgrader. Jag hade på mig mina Converse för första gången i år. Wohooo.

Jag blev knappt irriterad (bara lite) när det satte sig en snubbe mittemot mig fast det fanns lediga platser överallt... och så kom den!!!

CLOSE TO ME!!!

Jag hade så'n lust att bara ställa mig upp o ge snubben en pungspark ("I've waited hours for this..."). Sen hoppat över sätena fram o tillbaka o spelat luftgura eller luftxylofon kanske hade passat bättre. Få värsta spelet liksom. Det bara sprätte i kroppen!

Härlig känsla.



Skaffa dig låten o få den känslan du med.

Kommentarer
Postat av: Garbo

ASG påminner om den dagen jag stod på ICA i min lilla håla och gnuggade ögona för framför mig stod Ian Gillan himself!!

jag har ju mött honom IRL så jag vet ju hur han ser ut och dessutom talade han engelska med kassörskan på en konstig dialekt så självklart måste det ha vart han!!

jag kutade ut på parkeringen för att kolla om jag hann med att se deras turne'buss :D)))



Nä det var ju inte han då men jävligt likt och väldigt komiskt för hjärtat hoppade ju en bra bit kan jag säga...

Det blev veckans garv på jobbet hahaha!



jahja säger du det,ska lyssna på låten så får vi se..



/Kramkram

2009-03-18 @ 08:53:36
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Ja den ja! den har man hört förr och javisst blir man lite studsig o lycklig! =)

2009-03-18 @ 08:58:02
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: DRC

Jag svär på att det var Jude! skumma saker händer ju lixom! Han skulle säkert till Lidingö och hälsa på ngn rik polare!



Det känns som att detta inlägg handlade om Pendelglädje!? trodde aldrig jag skulle få uppleva detta! Sannerligen storstilat!



U go fru peeee!

2009-03-18 @ 08:58:48
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Cian

"U go fru peeee!"



Fnissar lite..ja jag har låg humor..Fru Peee



Jag har aldrig fattat grejen med Jude..i mitt tycke är han inte snygg..



Nä ge mej en hårdrockare fö fan!



Pöss på dej!

2009-03-18 @ 09:14:47
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nellan

Iiiih. Jag skulle ha skitit i att hoppa av vid Fulkarlaplan och åkt vidare till Ropsten.

2009-03-18 @ 10:46:17
Postat av: anniskattis

Våren är här - skulle man kunna säga!

2009-03-18 @ 23:04:48
Postat av: Mia

Lovar att på EN GÅNG ladda hem från Youtube!

En så känsla vill man inte missa!!!!



WOW!

Ha en härlig VÅRdag!

2009-03-19 @ 08:49:10
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: A

Grattis till en härlig start på dagen (förutom gubben-mitt-emot då)! Jude Law-look-alike, kåtslag, Cure och sprätt i kroppen! Inte illa för en torsdag morgon!



Ska genast starta Spotify och gå in i min spellista med The Cure-låtar.



Mina Converse har suttit på ett antal gånger redan, trots kyla och snö ute. Vissa arbetskamrater har tittat lite snett och undrat "hur jag tänkte nu då" när det börjat snöa ute. Men vad f-n!!! Måste man gå i allvädersstövlar bara för att det är blött ute, eller?!

I förrgår kom skorna dessvärre inte överens med underlaget och jag halkade omkull, smällde semlekartongen i backen och gjorde illa mig lite.

Semlorna gick att reparera och jag har förlåtit Conversen.



Hoppas din dag blir lika fortsatt fantastisk som starten!

2009-03-19 @ 09:03:35
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Mattias

Kan du inte berätta mer om Lina och det där hånglet istället för drömmar om Jude ;) Är inget stort fan av The Cure men ska lyssna på Spotify sen så får jag se vad jag tycker :)

2009-03-19 @ 14:34:46
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Malla

FInns musik som passar till precis allt!



Pok



Mallahaenhärlighelgbralla

2009-03-20 @ 10:04:55
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

Hahaha, oh my god! Jag hade fanimig svimmat tror jag.... tråkigt mycket brudar han måste ha?!



The Cure diggades av många i min klass på gymnasiet minns jag.... galet mycket... o alla ville se ut som han! Hahaha.... det var tider det!



Puss o trevlig helg!

2009-03-20 @ 10:45:20
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0