Kropp i chock!

Fredag = nära döden upplevelse! Körde box med Lillan och jag trodde jag skulle dö. Finalen med skottkärran fram o tillbaka i lokalen var bara droppen. Jag släpade kön o mage i marken de sista metrarna så instruktören fick komma o lyfta mig i höftkulorna sista biten. MEN KUL VA DET!

Lördag = 1,5 h promenix i Hagaparken. Sedan en långkörare på gymmet. Därefter direkt på löpbandet. Hela lördagkvällen var en pina. Jag har aldrig haft så ont... eller jo, söndagen var fan värre.

Söndag = 1,5 h tokpowerwalk på Djurgården. Söndagkväll fick jag känna att jag levde kan jag lova.

Idag = 3 km terränglöp på bandet. Därefter biccar o sen 20 min mage. 

JAG KÄNNER MIG STARK!!!!! 

Imorgon = armar, axlar o mage på gymmet.
Onsdag = rumpa, ben o mage på gymmet.

Fru P är stekhet.


Kommentarer
Postat av: DRC

Storstilat Fru P! fokus rubbet nu för tusan!

2009-03-09 @ 16:05:58
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Mattias

Jag kommenterar gärna träning! Känner mig en smula avundsjuk då jag själv är mer motiverad för att träna stenhårt än på flera år MEN måste hålla tillbaka pga mina magkrämpor :(



Du är djävligt duktig så det är ju bara att köra på eftersom du verkar må bra av det!!! Blir också lite avis på dig som kan gå powerwalks på Djurgården vilket känns lite mer lockande än i den här spökstaden jag bor i!

2009-03-10 @ 08:57:59
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Fru P

Mattias, tack för kommentar!! Jag lider med dig som har de där jävla magsmärtorna. Usch!! Unga människa! Hoppas det försvinner o aldrig mer kommer tillbaka så att du får komma igång på riktigt igen.

Håller alla tummar.



DRC, yes you know it.

2009-03-10 @ 09:03:33
Postat av: Ankan

Körde du Box utan mig :-(



Jag vill oxå!!

2009-03-10 @ 09:11:26
Postat av: Fru P

Du vet att du är min bästa träningspartner, Ankan. Vi kör så det ryker nästa gång... Puss.

2009-03-10 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0