Lillsnillet spekulerar!


Jag och Äldsta lyssnar till Alcazar och låten "Stay the night". Jag tycker liksom alla andra att den låten är asbra och jag tror att den kommer vinna ikväll.

- Mammaaaaa, vet du att Andreas som sjunger bara blir kär i KILLAR???

- Ja det vet jag... men du vet Linn på mitt jobb, hon blir kär i tjejer. Så det är inga konstigheter.

- VA???? Blir hon???

Äldsta rynkar lite bekymrat på pannan. Sen är det tyst i några sekunder. Men så utbrister hon glatt:

- Va skönt mamma! Man kan alltså bli kär i vem som helst!!!



Det är så härligt att höra när de små spekulerar o tänker högt. När de får mer och mer få ta del av den stora världen runt omkring. Alla nya intryck. Allt för dom nytt. Skönt att få vara med o uppleva detta!


Till sist vill jag tacka ALLA som kommenterat i mitt förra inlägg. Ni är för jävla underbara. Skönt att få ha er som axel o vägg. Alla borde fan börja blogga, det är ju värsta terapin.

Ikväll vinner nog Alcazar som sagt. Men jag hoppas på Carro. Är ju kär i henne. Men så har jag lyssnat en del på skivan och HEAT lär nog komma högt upp i toppen också. Grym låt! Fett grym låt :-)

Trevlig Melodifestival-kväll.

Kommentarer
Postat av: pangis

Jsg förstår inte att en härlig rockbrutta som du är så kär i Ugglas.. Fasst jag kan hålla med om en grej.. Skickar vi henne har vi en chans, hon är tillräckligt udda. Jag gillar Alcazar och Ernman..



Hur som helst.. Barn är enkla och kloka. Deras sinnen är inte förmörkade av fördomar och annat skit. Vi borde lyssna och ta del av deras klokheter så skulle världen säkert bli en liten lättare plats att leva på.



Kram snygging och njut kvällen

2009-03-14 @ 18:55:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

Ungar är störtsköna... Vad då förutfattade meningar och fördomar?!??! Que!!!??



Carro var min favvo också!!!



Pok



Mallavafanskrikochdrickwiskeyochciggadethjälperfetbrabralla

2009-03-15 @ 00:11:31
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Anonym

fattar inte hur ni orkar med skiten...bedrövligt dålig musik...ännu sämre 'artister' och ett upplägg som bara homosexuella schlagerdivor kan tycka om...fast jag gissar ju bara...har inte sett nåt melodifestivaligt sen björn skifs vann med nån nattlåt eller nåt sånt...så jag är nog inte rätt person att kritisera företeelsen...även om jag gladeligen gör det... :)

2009-03-15 @ 17:34:38
Postat av: mumrik

tog du bort min kommentar?

2009-03-15 @ 19:00:27
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: mumrik

näe...där dök den upp...men utan namn...vad fasen är det här? man lägger till namn och webadress och så kommer det inte med iaf...underutvecklade bloggplattformer...

2009-03-15 @ 19:02:09
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Nina

Jag tokdiggar ju oxå den låten med det såg vi ju hur det gick! :)



Häärligt när ungar sätter ord på sina små tankar, dom är så oförstörda... tänk om det kunde fortsätta så...resten av livet. Inte att nån snorig unge kommer o lär dom att det visst kan va fuuuult att gilla vem man vill osv.



Hjärtat.... såd ditt förra inlägg nu, blir så ledsen med dig! Hoppas du känner o vet att jag finns här, anytime!!



PUSS

2009-03-16 @ 09:41:30
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: A

Tänk om alla kunde ta allt på samma lätta sätt som en 6-åring. Vilken härlig värld vi skulle leva i! :)

2009-03-16 @ 10:49:33
URL: http://minsoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0