Ljug.

Usch. Vi kan väl lägga Tyson-debatten åt sidan nu? Känner att jag liksom blir irriterad varje gång jag hamnar i den här diskussionen. Jag lägger ner debatten o idag skall jag erkänna något.

När jag var en liten kaxig snorunge så ljög jag en hel del. Det kan mina barndomsvänner intyga ;-)

Härmed skall jag erkänna mitt VÄRSTA ljug!

Det fanns en tjej som hette Marika på vårt område. Hon var en sån man inte ville hänga med för då skulle ens popularitet försämras och varje jävla dag när jag skulle hem från plugget så hamnade vi i samma backe. Jag dissade henne och hon mig. Hon tordes inte prata med mig men en dag så gjorde hon det och jag sa "du bör nog inte prata med mig".

Hon undrade varför och då kom det...

"Jo förstår du... jag borde hålla mig från att umgås med folk nu för det har hänt en grej i min familj som inte är så rolig..."

Hon undrade såklart varför och då fortsatte jag...

"Du måste lova att inte yppa ett ord om detta för om du gör det Marika... om du vågar göra det så kan jag lova att livet kommer bli surt för dig"

Hon lovade och jag avslöjade...

"Jo... det är nämligen så att det är min pappa som är Palmes mördare"

Hon blev gråtfärdig och jag gick hem. Supernöjd


Vem vet - hon kanske sitter någonstans fortfarande och sitter på denna hemska hemlighet. Livrädd.



Usch. Har lite ångest faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Pangis

Tok heller..inget att ha ångest för längre. Nu har du ju fått, om inte syndernas, så bloggarnas förlåtelse:-) POK

2009-03-07 @ 18:13:33
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Pangis, I will always love you ;-)

2009-03-07 @ 18:16:51
Postat av: Malla

Hahhaaaa.... Var det mest sofistikerade barnlögn jag har hört! Å då har jag hört en hel del som 3-barnsmamma... Askul ju!



En annan barnlögn som jag hörde som platsar i detta sammanhang står min då 5-åriga sons kompis för..



Kompisen var 1 år äldre än sonen.. Alltså 6 år... Men han hävdade med övertygande bestämdhet att han var 5 år äldre.. För han fyllde ju år så ofta! Sonen köpte det utan prut.. Och var asförbannad på mig som inte lät honom fylla år lika ofta... En gång om året.. Blahabla.. Tyckte argbiggan 5 år..



Pok



Mallatrorsonenärnöjdnuhanslipperjuvaraäldreänmorsanbralla

2009-03-08 @ 07:09:05
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Fisen

Godmorgon min kära vän...dina lögner är ju helt underbara..men hur var det med släktingen som dog??

Du har verkligen berikat min barndom..eller kanske inte?

Men som tur är så kan man skratta åt det idag!!

Kram

2009-03-09 @ 08:09:44
Postat av: Nina

I also löööve Tyson!! :)



Hahahaha...skööönt ljug!!! Hahahaha...



Puss

2009-03-09 @ 08:54:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ja du stackars dig som gått o burit på detta i alla år,kan lova hon glömt utav det för längesen!

Jag har oxå massa synder i bagaget så jag gick ut o biktade mig på nätet för att slippa känslan av att ha burit mig så fel åt jag var ju bara ett barn själv men sånt kan sitta i länge...



Jag ljög som vuxen oxå 20 årig dagisfröken lurade i avd vildaste att jag var en robot och han trodde på detta!! ;)

Stackars barn han såg elekroder i ögona på mig haha

Inte snällt va!?



/Kram

2009-03-09 @ 09:36:51
URL: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0