Nä...

... nu slutar vi jamsa om tack och gulligull o försöker gå tillbaka till det normala. Visst?

Idag tänkte jag skriva om FOTBOLL. Igen. Denna fantastiska bollsport som både är spännande sport i sig men även trevlig att titta på av andra anledningar ;-)

Här kommer några:


Nämen snälla. Jag ooooorkar inte!!!!!!! Var har du varit hela mitt liv??


Synd att han har ticks pojken. Men söt som socker ändå.


Tjötar om honom igen. Men den här snubben toppar alla listor!!!!!!


Och jag kommer alltid vara kär i Zlatan.


Och ni som är lite insatta... vad hände med min älskling Danny Mills? Är han slut?



Det finns dock anledningar till att HATA fotboll också. En liten anledning i alla fall. Jag får eksem och kräkreflexerna sätter igång när den här ettriga lilla jävla monchichin är med o lirar. Han är tamigfan ÖVERALLT. Duktig fotbollsspelare? Aaa säkert men fan inget ögongodis.


BORT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Garbo

I denna parad vet jag bara vem Zlatan e! :)

E totalt ointresserad utav fotboll hockey osv...

Men den däringa långhåriga snubben över Zlatan va ju Yummie-mums att vila ögona på =)



/kram!

2009-03-31 @ 10:57:05
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Fru P

Garbo, jag e inte heller något inbitet fotbollsfreak (om det inte kommer till VM) men jag gillar att titta på spelarna ;-) Mums-mumsen heter Roque Santa Cruz!!!!

2009-03-31 @ 10:59:27
Postat av: anniskattis

Ja heeeregud! Roque is the mums!

2009-03-31 @ 11:33:53
Postat av: Sjuvagnsmamman

Tack för det! Jag var själv trött på dina satans tack-inlägg:)



Men jag undrar, du hade en annan bild på Zlatan, vart tog den vägen??

2009-03-31 @ 12:52:05
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: jama

VAddå MAje (översta bilden). Vet du inte att han är från vår lilla håla faaaaktiskt! Lika gammal som mig o vi har gått i samma plugg, t om haft gemensamma lektioner som GYMPA! Det du!!!



Tiihiii...



Och du, söndag - jag får spåna på det. Har lite småplaner men det kan ändras!



Kram

2009-03-31 @ 13:11:15
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Fru P

Jama, DU SKÄÄÄÄMTAR?????????!!!!!!!!!!!! Nu dog jag.



7vagnsmamman, vette tusan. Tyckte nog inte den passade in här ;-)



Anniskattis, oooh yeeahhh.





2009-03-31 @ 13:32:36
Postat av: jama

...och du vet min kompis Camilla som bor i Australien (som faktiskt va med på vår tjejkväll hemma hos dig för nån sommar sen). Hon gick i hans klass hela skoltiden fram till gymnasiet. Hon har hååååånglat med honom!!! Och hon var ihop med honom i typ 5:an eller nåt.



Fast vi tyckte mest han var jobbig i skolan. Då hade han nämligen sitt mörka hår som han var så jävla mån om att varje hårstrå skulle ligga rätt så han speglade sig i ALLT o fixa håret stup i kvarten! Alla bara skrattade åt honom. Ha ha ha... Lite onödigt vetande men ändå! ;)



Kram igen!

2009-03-31 @ 14:32:56
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

...och du vet min kompis Camilla som bor i Australien (som faktiskt va med på vår tjejkväll hemma hos dig för nån sommar sen). Hon gick i hans klass hela skoltiden fram till gymnasiet. Hon har hååååånglat med honom!!! Och hon var ihop med honom i typ 5:an eller nåt.



Fast vi tyckte mest han var jobbig i skolan. Då hade han nämligen sitt mörka hår som han var så jävla mån om att varje hårstrå skulle ligga rätt så han speglade sig i ALLT o fixa håret stup i kvarten! Alla bara skrattade åt honom. Ha ha ha... Lite onödigt vetande men ändå! ;)



Kram igen!

2009-03-31 @ 14:34:58
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: jama

oj då...dubbla inlägg...men det verkade typ hänga sig här o då blir jag så jädrans otålig!!! ;)

2009-03-31 @ 14:35:49
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: DRC

Aldrig förr har det varit så östogenstint i detta forum som i dag!

2009-03-31 @ 14:44:11
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Mattias

Skulle gärna göra ett liknande inlägg om kvinnliga fotbollsspelare men den listan blir knappast särskilt het tyvärr..... Jag får göra en friidrottslista eller nåt :)

2009-04-01 @ 09:16:43
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0