Nu ni!

Nu lär jag få mååååånga ovänner för det här inlägget kan nog anses som en smula provocerande. Men, ni känner ju mig - jag gillar ju att provocera!

Idag skall det handla om en av mina absoluta favoriter... nämligen MIKE TYSON! Wohooooo!

Nu tänker ni...

... "fy faaaan den där gamla våldtäktsmannen"

eller

... "jävla kannibal"

eller

... "SKJUT svinet!"




Fru P tänker "FY FAAAAAAAAAAN VA JAG GILLAR DEN DÄR JÄVLA SNUBBEN!"

Jag o farsan satt bänkade miss i nassen när han var som hetast och det var endast då som jag tyckte boxning var så jävla kul att titta på. Vilken grym jävla boxare! Knockade alla. Har speakerns röst i huvudet "aaaaaaaaaaand Iiiiiiiiiiron Miiiiiiike Tyyyyyyyyyysooooooon!" samt jublet från publiken när han stegade in med huva över huvudet o den där mordblicken. Så jävla grym! Får lite gåshud.

Och NEJ. Jag är hundra på att han INTE våldtog någon jävla fjortis på ett hotellrum. Den där lilla modellen var bara en lycksökerska och när hon bressade med benen o lät honom hälsa på så var det på bådas villkor. Sen när han kastade ut henne från hotellrummet o inte ville hänga mer med henne så tänkte hon "nu ska jag tjäna pengar" o så anmälde hon honom för våldtäkt. Hon fick massor av pengar. Så fick hon leva lyckligt... men han fick stämpel världen över.

Att han också hängde med den där Robin Givens haggan o hennes skräcködla till morsa gjorde ju inte livet lättare för honom heller.

Jag tycker så grymt synd om snubben.

Jag tycker DESSUTOM att han är en sexbomb. Oxnacke, guldtänder o ett jävla humör. Me like a lot.


Så... kill me if you like. Döpte ju min hund till Tyson thanks to Mike.


Att han bet av örat på Holyfield kan jag tycka e lite humor ha ha.

Kommentarer
Postat av: pangis

Kära fru P.. nu är jag övertygad.



Det måste vara åldern!!!!!

2009-03-06 @ 10:30:38
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

HA HA HA HA nej men jag har ju gillat honom sedan barnsben jue...

2009-03-06 @ 10:34:52
Postat av: Cian

Först Slabbedabb-Morberg,sen E-typ och nu Mike Tyson??



Ock ock ock..vad näst? Dansband?



Väntar med Spänning :)

2009-03-06 @ 10:46:21
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mattias

Tyson har ju även några fall av misshandelsdomar mot sig och verkar ju helt störd men men en del av er tjejer gillar ju "bad guys" så...



men kom inte o snyfta ut i bloggen sen när du har förfört honom och han biter av dig örat eller nåt ;)

2009-03-06 @ 11:18:15
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Malla

Hahha.. Mattias.. Näe.. Då får hyndan Pendlis stå sitt kast! ;-)



Jag har ingen relation till Tyson, förutom att jag blev beskyld för att se ut som Tyson av en kille som inte fick handla i korvkiosken, jag jobbade extra i på 80-talet...Kl 04,30 efter en blöt kväll på krogen, för hans del... När jag sa.. Vi har stängt!



Kolla han på mig med onda ögon... Stammade skrikande fram:



DU... DU SKA FÅ.. DU.. DU.. DU SER FAN UT SOM TYSON!!!!



M: Mmmm... Sarru något teskedsgumman?



Sen fick jag sitta inlåst i korvkiosken tills min gulliga riddare kom och räddade mig... 1 timme typ..



Jävla vad han ställt till det den där Tyson.. När man tänker efter.. Jävla gubbe! ;-)



Pok



MallahadgärnahaftTysonsplånboksbralla

2009-03-06 @ 11:35:14
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ja du e för rolig du! ;)



1. kan hålla med om boxningens tjusning men hallå!!!! vakna nu P-frugan du kan inte mena allvar!!??

Han ser ju för fan ut som en Belgian blue fast svart med små mörka grisögon och guld i käften är inte snyggt!

Ser illa ut.



2.Du kan seriöst inte mena du försvarar killen!!!

Vad har en spenslig 14:is att sätta emot denna broiler???



3. Han är slut på alla sätt i vis,tungt neddrogad på fludder tuggar fradga somnar ideligen och har inte många hästar hemma....



Nä jag kan icke stå upp för dig denna gång P-frugan nu får du klara dig på egen hand ;)



/hur som haver ha en nice helg!

/Kram

2009-03-06 @ 12:41:49
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Mattias

måste tillägga att jag tycker Robin Givens var så läcker förr men vågade aldrig stöta på henne eftersom jag inte ville få denne best efter mig :(

2009-03-06 @ 13:05:24
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: DRC

Mike Tyson var en sjukt bra boxare!



Sen vart hans liv trassligt, klart som fan han var skyldig till våldtäkt, men jag tror inte han förstod det, en sjukt fattig grabb som blir hur rik som helst och är van att få vad han vill, då kanske inte ett nej är något man bryr sig om.

Det tråkiga var ju att han började knarka, och att han tack vare det blev av med sin titel mot någon pajas.

2009-03-06 @ 13:44:50
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Fru P

Som sagt. Jag VISSTE att det skulle uppstå lite funderingar o irritationer. Ha ha.



En sak till bara - hur FAAAAAN kan ni sitta o säga att han VISST våldtagit lillflickan????????



Hon ville knulla. Basta.

2009-03-06 @ 13:48:36
Postat av: Garbo

"En sak till bara - hur FAAAAAN kan ni sitta o säga att han VISST våldtagit lillflickan????????"



Hur kan du då säga? : Hon ville knulla. Basta.



Nä fru P nu får du allt bli lite mera objektiv för du har 3 döttrar och inte så långt kvar tills dom fyller 14 och jag garanterar du e av annan åsikt då.



Nu går du väl i taket men du ställer frågorna och väcker denbatt.



Jag ger bara min syn på det hela.

No Fence :)



2009-03-06 @ 14:01:12
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Sorry fru P.. Flickan var 14 bast..och även om hon trodde att hon ville knulla så borde den gamle manne satt stopp för det.. 14 åringar vet inte riktigt vad dom vill dom är fortfarande barn.. Långt ifrån mogna.. så nog var det våldtäkt alltid! Tro inget annat.



Även om man tror att en 14 åring är brådmogen, utstuderad och vet vad dom vill så är det bullshit.. 14 åringar är barn!!! Dom är mer lika en 6 åring i sinnet än en 25 åring..



14 åringar vill inte knulla med gamla gubbar, dom tycker att dom är äckliga..Dom tycker t o m att sex är äckligt iden åldern.. Dom är för små för något annat! Dom småtjejer som har sex är jag övertygad om att dom inte mår särskilt bra av det.



Basta! :-)



Men du.. Det här är fan i mig åldern.. :-)



Peace love and understanding!

2009-03-06 @ 14:51:15
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Mia i Gävle

SUCK

Ibland önskar man att man var lika klok och rapp som Pangis.. hon skrev som vanligt... klokt..



Ha!

:oP

2009-03-06 @ 14:58:00
URL: http://livethosmig.blogg.se/
Postat av: DRC

Tjejen var inte 14 år!

Hon var vuxen!

Klart ett det finns en del män som blir oskyldigt anklagade / dömda för våldtäkt! Men det är typ 1000 gånger fler som går fria, som är skyldiga! så även om nu Mike var oskyldig, så får han ta den smällen för alla odjur som inte blir fällda!



Tycker att det är rätt bra att man lyssnar på kvinnans historia i stället för mannens som oftast är " men jag trodde att hon ville, hon hade ju små trosor, och därför trodde jag att när hon skrek nej så menade hon ja" eller liknande!



Så tycker jag, så det så!

2009-03-06 @ 15:17:37
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: Fru P

Nej tjejen var inte 14. Hon var myndig o modell. Iaf den jag syftar på. Om det finns ett barn därute som han dömts för våldtäkt på har jag isf missat.



Mike Tyson e en brutal jävel. Det fattar man. Men just i det där fallet (samt va hans ex går o gråter ut om) tror jag bara är "nu ska jag tjäna massa pengar"-grejer.



Hatar ni mig nu?

2009-03-06 @ 15:23:59
Postat av: DRC

Ha ha, Fru P har inte vi pratat om just det här i typ 8 år? :) det var väl själva faaaaan vad du står på dej just i detta ärende!

2009-03-06 @ 15:27:27
URL: http://www.rutigclown. blogg.se
Postat av: pangis

Raring.. jag skulle aldrig hata dig:-) POK!

2009-03-06 @ 16:13:29
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Fru P

Vänta lite nu... har läst igenom kommentarerna några ggr till för att försöka förstå... vadå att jag har 3 döttrar själv?? Näääää det var ju lite under bältet kan jag tycka. Sen som jag skrev här ovan, tjejen JAG talar om som Miken blev beskylld för att ha våldtagit var INTE fjortonåring. För om man som vuxen karl sätter på ett litet minderårigt barn så skall man SJÄLVKLART sitta inne. Eller värre ändå. Men den här tjejen jag menar var vuxen o följde SJÄLVMANT med upp på hotellrummet. Hon var helt tokkär o enligt min mening lycksökerska. Så när han inte ville ha mer än ett skjut - wohoooo läge att anmäla o få lite stålars.

2009-03-07 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0