35.34

Nä men mitt mål var att springa under 45 minuter. Så fick jag en tid på 35.34 så jag är mer än nöjd *bankar mig stöddigt på bröstet*

Nu ska jag o 7vagnsmamman anmäla oss till Tjejmilen den 30e augusti. Det blir en utmaning!


Annars då?

Jo, förutom att jag mensar som en idiot o att fitt-SL förstört min dag så är det väl okej. Jag blir bara så fruktansvärt JÄVLA ASFÖRBANNAD på ord som "signalfel", "stoppsignal" och allt skit de har problem med att jag vill DÖDA!

Stressar med ungarna som fan på mornarna, kastar in dom på dagis o skola. Slängpussar o kutar som en idiot till bilen. Kör jävligt olagligt ner till stationen. Ställer mig jävligt olovligt. Kutar som en idiot igen för att hinna med tåget o så pustar man ut. Svettig på överläppen.

Vad händer?

Signalfel.

Tåget står stilla eller kryper fram. Hela jävla vägen o idioten säger hela tiden "ha tålamod". Jag tänkte flera gånger att "säger han ordet tålamod en gång till så går jag fram, bryter upp dörren, går in o biter sönder hans testiklar".

Stackarn. Som om det vore hans fel.

Kommentarer
Postat av: DRC

Skönt med ett klassiskt argt inlägg om SL, det är ju lixom det man vill ha på den här bloggen :) Bra sprunget där Fru P!

2009-05-11 @ 11:12:23
Postat av: Garbo

Nu e du tillbaka där du en gång fångade min uppmärksamhet,nämligen pendlandet och dess plåga!

Jag minns jag satt nattetid på gamla jobbet o bara sträckläste o fnissade kände igen mig hahaha :)

Javisst det e förjävligt detta med ständiga förseningar och det verkar som dom har svårt för att lösa problemen oxå!!



Jag e numera så glad att jag kan promenera till jobbet mitt,fan va skönt!

Fast samtidigt blir ju livet lite inskränkt o fattigt,nåja antar man passar här på landet hahaha mitt liv min dator typ....;)

2009-05-11 @ 11:32:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Glömde...Grattis till en bra tid!

2009-05-11 @ 11:32:45
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Gör det bara, bit i karlns testiklar:-) Hahhahahaahhahhahahaha

2009-05-11 @ 13:08:26
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Pezze

ASG XD

" bit i hans testiklarna.."

heja heja.... det skulle jag vilja se ;D



men det kan jag förstå att man blir förbannad efterman har stressat som fan till tåget o vill hinna fram till jobbet...

så seger tåget fram i snigelfart...

Nada fun



men jävligt bra av dig o springa på bra tid!!!



jag kan inte springa, känner mig som en jävla elefant då jag ska springa S



hoppas resten av dagen blir bättre än vad som va på morgonen..

Hare gôtt!!

Postat av: mallis in real life

Hoppas inte tågen muppar sig när jag ska till Bålsta nästa vecka!!



;)

2009-05-11 @ 20:50:42
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jäklar va duktig du är som kutar på som du gör!

Har du nå bra tips för att komma igång med löpningen igen? Är ju så skönt bara man tar sig för att göra det!



Kram!

2009-05-11 @ 21:21:33
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Själv tycker jag att det låter rätt äckligt för dig, jag menar det där med att du skulle bita av hans testiklar! Blähh!

2009-05-11 @ 21:22:22
Postat av: Sjuvagnsmamman

Ok, menade inte att vara anonym även om jag tycker det låter äckligt :)

2009-05-11 @ 21:24:43
URL: http://blogg.passagen.se/sjuvagnsmamman/
Postat av: Mattias

Bra sprungit där!!! Man kommer långt med en stor vilja som du verkligen verkar ha mycket av! Förstår verkligen om du har det stressigt på morgonen med lämningen av de tre söta "trollen"



Ha det!

2009-05-12 @ 08:35:39
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0